رشد ۸ هزار واحدی شاخص کل هم وزن

بورس اوراق بهادار تهران امروز پس از طی نوساناتی با رشد اندک هزار و ۲۹۹ واحدی شاخص کل را به عدد دو میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۳۹ رسانده است. شاخص کل هم‌وزن نیز با رشد هشت هزار و ۴۳۵ واحدی به عدد ۸۲۴ هزار و ۹۶۲ رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بورس اوراق بهادار تهران امروز پس از طی نوساناتی با رشد اندک هزار و ۲۹۹ واحدی شاخص کل را به عدد دو میلیون و ۴۸۰ هزار و ۶۳۹ رسانده است؛ نمادهای فارس، وپارس و حکشتی بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای کگل، شپدیس و فملی بیشترین تأثیر منفی را در معاملات امروز بر جای گذاشتند.

پرتقاضاترین نماد نیز نماد پی پاد بود، شاخص کل هم‌وزن با رشد ۸ هزار و ۴۳۵ و احدی به عدد ۸۲۴ هزار و ۹۶۲ رسید. ارزش معاملات در محدوده ۱۶ هزار و ۳۶۲ میلیارد تومان بود که این نتیجه، حاصل بیش از یک میلیون معامله و خرید و فروش بیش از ۲۲ میلیارد برگه سهم است. همچنین ارزش بازار به میزان ۹ میلیون و ۱۷۱ هزار میلیارد تومان رقم خورد.

بازار فرابورس امروز با رشد ۱۹۱ واحدی، مقدار شاخص را روی عدد ۳۱ هزار و ۱۴۵ تثبیت کرد، در این بازار نمادهای وسپهر، هرمز و صبا بیشترین تأثیر مثبت و نمادهای آریا، فجهان و شگویا بیشترین تأثیر منفی را در بازار بر جای گذاشتند، ارزش بازار اول و دوم به مقدار یک میلیون و ۷۳۳ هزار میلیارد تومان و ارزش بازار پایه به مقدار ۴۹۳ هزار میلیارد تومان رسید. معامله‌گران بیش از ۱۲ میلیارد سهام و حق تقدم در قالب ۶۰۷ هزار معامله به ارزش ۲۴۶ هزار و ۹۲۸ میلیارد تومان معامله کردند.

حجم و ارزش معاملات

حجم معاملات در بازار بورس: ۲۲ میلیارد ۶۱۸ میلیون سهام و سایر اوراق مالی

حجم معاملات در بازار فرابورس: ۱۲ میلیارد ۸۷۱ میلیون سهام، حق تقدم و سایر اوراق مالی

ارزش معاملات در بازار بورس: ۱۶ هزار و ۳۶۹ میلیارد تومان

ارزش معاملات در بازار فرابورس: ۲۴۶ هزار و ۹۲۸ میلیارد تومان

بیشترین ارزش و بیشترین حجم معامله

بیشترین ارزش معامله: دارایکم، وبصادر، ثبهساز

بیشترین حجم معامله: وبصادر، شستا، ثبهساز

بیشترین افزایش قیمت و بیشترین کاهش قیمت

بیشترین افزایش قیمت: وپارس، آپ، ثشاهد

بیشترین کاهش قیمت: دکیمی، ثمسکن

تعداد نمادهای مثبت و منفی

بازارها / ‏‬تعداد نماد نماد مثبت نماد منفی
بورس ۲۶۱ ۱۷۰
فرابورس ۲۱۱ ۱۹۰
کد خبر 658307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.