شورا تجلی تعیین سرنوشت مردم در اداره امور شهر است

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شورا تجلی تعیین سرنوشت مردم در اداره امور شهر است، گفت: روز شوراها نمادی از حضور مردم در تعیین سرنوشت خود و اجرای بخش ارزشمند و مترقی قانون است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود مسگریان امروز _دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر همدان با تبریک سالروز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: این روز نمادی از حضور مردم در صحنه و تعیین سرنوشت به دست خود آنها و اجرای بخش بسیار ارزشمند و مترقی قانون است.

وی با بیان اینکه باید بر خود ببالیم که با رأی مردم، توفیق خدمت به آن‌ها را کسب کرده‌ایم، افزود: تشکیل شوراها به معنای به دست آوردن برآیند افکار و اندیشه‌های مؤثر در پیشرفت شهر بوده و حاکمیت خرد جمعی بر خرد فردی است.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شورا تجلی تعیین سرنوشت مردم در اداره امور شهر است، تصریح کرد: امیدواریم با این دید متعالی و حرکت بسیار مثبت به عنوان نمادی از اقتدار نظام، وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

وی با اشاره به فرارسیدن روز معلم تصریح کرد: تعلیم و تعلم از شئون الهی بوده و خداوند اولین معلم است که این موهبت را به پیامبران، اوصیا و اولیا ارزانی داشته و برخی انسان‌ها نیز به‌واسطه تعلیم و تربیت، نام مقدس معلم بر آن‌ها نهاده شده است.

مسگریان با بیان اینکه شهید رجایی که خود سال‌ها در کسوت معلمی بود، معلمی را نه یک شغل بلکه عشق می‌دانست، ادامه داد: تمام معلمان دغدغه کرامت و ارزش‌های والای انسانی را دارند.

وی هدف معلمان از تعلیم و تربیت را رشد انسان‌ها در مکتب الهی دانست و گفت: هدف معلم دستیابی انسان‌ها به این هدف متعالی است.

مسگریان با تبریک روز کارگر به تمام کارگران فعال در مدیریت شهری به‌ویژه پاکبان‌ها گفت: امیدواریم روز به روز شاهد تعالی جایگاه این افراد تلاشگر که پیامبر اسلام (ص) بر دست آن‌ها بوسه می‌زدند، باشیم.

کد خبر 658259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.