هنرنمایی در تزلزل؛ ۱۰۰ بازی و ۱۰۰ ترکیب از آلگری

احتمالاً در حال حاضر هیچ مربی‌ای در دنیا به اندازه آلگری مورد انتقاد قرار نگرفته و شاید هیچکس به اندازه او متزلزل عمل نکرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مکس الگری با توجه به عملکرد بسیار ضعیف یوونتوس و تساوی تیمش مقابل بولونیا، متهم شده است که نمی‌داند چگونه تیم خود را تمرین دهد و آماده کند. آمار و ارقام نیز به خوبی از این ادعا حمایت می‌کند و شرایط سرمربی ایتالیایی در تیم مطرح این کشور خوب نیست.

تیم آلگری که از لیگ قهرمانان اروپا خیلی زود حذف شد و حتی نتوانست حریف ضعیف خود در مرحله گروهی را شکست دهد، در لیگ اروپا عملکرد خوبی داشته است اما شرایط بانوی پیر در لیگ نیز آن‌چنان پذیرفتنی نیست. یووه اگرچه هزینه‌های خوبی در سال‌های اخیر برای تقویت ترکیب خود پرداخت کرده است، اما ستاره‌ها زیر دست آلگری بازی به بازی ضعیف‌تر و سردرگم‌تر می‌شوند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که سردرگمی تنها مربوط به بازیکنان نیست بلکه ماسیمیلیانو آلگری، رکن اصلی اوضاع نابسامان یووه است. او از زمان بازگشت به تورین در ۱۰۰ مسابقه، ۱۰۰ ترکیب مختلف را برای شروع رقابت‌ها انتخاب کرده است. تصور این موضوع نشان می‌دهد که آلگری تقریباً هیچ ذهنیت صحیحی نسبت شرایط تیمش ندارد.

آلگری در کنفرانس مطبوعاتی دیروز خود نیز عصبانی به نظر می‌رسید و پس از سه شکست متوالی در سری آ و حذف از کوپا ایتالیا در مرحله نیمه‌نهایی مقابل اینتر، اوضاع برای او سخت‌تر از گذشته شده است.

این مربی در ۱۰۰ بازی خود تاکنون ۵۴ پیروزی، ۲۰ تساوی و ۲۶ شکست را ثبت کرده و در حالی که تیمش ۱۴۹ گل به ثمر رسانده، ۹۹ گل نیز دریافت کرده است.

پیش از این آلگری از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ در یووه بود و با این تیم دو بار حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را نیز تجربه کرد. با این حال بعید به نظر می‌رسد که دوران کنونی وی در تورین شباهتی به دوران قبلی داشته باشد.

کد خبر 658250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.