قالیباف: اجازه نمی‌دهم کسی با آبروی مجلس بازی کند

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده تهران درخصوص حاشیه‌های ایجاد شده درباره مجلس گفت: من مکلف هستم از مجلس صیانت کنم و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز _دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه_ مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده تهران اظهار کرد: براساس بند ۱۱ ماده ۲۲ آئین‌نامه داخلی مجلس، مکلف هستم از مجلس صیانت کنم و در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.

مالک شریعتی‌نیاسر، نماینده مردم تهران در مجلس در جریان مخالفت با اصلاح طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در تذکری گفت: روز گذشته جلسه استیضاح برگزار شد و مجلس و دولت این موضوع را با متانت بررسی کردند و ان‌شاالله نتیجه برای مردم مثبت باشد و به آنها کمک کند، اما حاشیه‌ای که پیش از آن ایجاد شده بود و مجلس و دولت به آن ورود کردند، خوب بررسی نشد، خواهش می‌کنم گزارش جزئیات دهید تا مجلس و نمایندگان متهم نشوند.

کد خبر 658225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.