اجرای ۶۰ عملیات آزادسازی در سطح شهر عسگران

رئیس شورای اسلامی شهر عسگران گفت: بیش از ۶۰ عملیات آزادسازی و الزام به عقب‌نشینی در سطح این شهر برای تعریض معابر صورت گرفته است.

رضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث و ساماندهی میدان ورودی شهر یکی از پروژه‌هایی بود که مراحل تکمیل آن سال گذشته انجام شد و پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی به‌عنوان یک فضای ورزشی شهری پیش‌بینی شده که آماده افتتاح و بهره‌برداری است، افزود: در راستای توسعه ورزشی احداث سالن ورزشی چندمنظوره موسوم به سالن زورخانه هم در دستور کار قرار گرفته است که آن هم در سال ۱۴۰۲ مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر عسگران گفت: یک مخزن ۷۰۰ مترمکعبی آب فضای سبز در این شهر ایجاد شد تا با مدیریت آب و فاضلاب بتوانیم طرح‌های نوین آبیاری را اجرا و در سال‌های تنش آبی از آن استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: آزادسازی، اجرا و تکمیل جاده ارتباطی بین دو محور، ساخت پل و دال بتونی لوله گاز انجام شد و به اتمام رسید.

باقری با اشاره به خرید، بازسازی و تکمیل دفتر شورای اسلامی شهر در سال گذشته، خاطرنشان کرد: احداث سالن آرامستان، غسالخانه و سردخانه جدید نیز انجام شد، چراکه فضای قبلی زیبنده شهر و پاسخگوی نیازهای شهروندان نبود.

رئیس شورای اسلامی شهر عسگران گفت: احداث یک باب منزل مسکونی سازمانی فرماندهی انتظامی کرون از جمله اقداماتی صورت گرفته است تا مسئول انتظامی بخش در آن مستقر و در زمان خاص در محل حاضر شود.

وی افزود: آسفالت معابر سطح شهر و ساماندهی و آسفالت بلوار آیت‌الله مطهری و بافت فرسوده از مهمترین پروژه‌های شهر بود که با مطالعات طرح بازآفرینی انجام شد و روند رو به رشدی دارد، این اقدام در احیای بافت فرسوده مؤثر بوده و توانسته است مسیرهای خوبی را برای تردد و زندگی در این منطقه فراهم سازد.

باقری با بیان اینکه انجام بیش از ۶۰ عملیات آزادسازی و الزام به عقب‌نشینی در سطح شهر برای تعریض معابر صورت گرفته است، تصریح کرد: در این فرایند توافق و جلب مشارکت شهروندان از اهمیت خاصی برخوردار بود و مورد توجه قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه آزادسازی زمین‌های مجاور رودخانه فصلی و اجرای دیوارچینی به‌منظور مدیریت بحران از جمله اقدامات زیرساختی بود که سال‌های متوالی مورد تاکید قرار گرفت، افزود: بازسازی و تکمیل یک باب ساختمان برای انجام امور فرهنگی در شهرداری فرصتی برای اجرای طرح‌های فرهنگی خواهد بود.

کد خبر 658193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.