دختران تنیسور ایران آماده مصاف با رقبا

با انجام قرعه‌کشی رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۶ سال بیلی‌جین کینگ‌کاپ ۲۰۲۳ قزاقستان، هم‌گروه‌های دختران ملی‌پوش کشورمان مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی دختران کمتر از ۱۶ سال ایران که جهت حضور در رقابت‌های مقدماتی بیلی‌جین کینگ‌کاپ راهی قزاقستان ۲۰۲۳ شده است از فردا _دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه_ به‌مصاف رقبای خود می‌رود. از همین‌رو این مسابقات ظهر امروز قرعه‌کشی شد.

در نهایت نمایندگان کشورمان در گروه B با تیم‌های ویتنام، ژاپن و قزاقستان هم‌گروه شدند. در گروه A نیز تیم‌های تایلند، هند ، مغولستان و چین‌تایپه و در گروه C تیم‌های کره‌جنوبی، اندونزی‌، سریلانکا و هنگ‌کنگ و در گروه D تیم‌های استرالیا، ازبکستان، قرقیزستان و نیوزلند قرار گرفتند.

رقابت‌های تنیس مقدماتی بیلی جین کینگ کاپ از روز _دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه_ با حضور نمایندگانی از ۱۶ کشور به میزبانی قزاقستان آغاز و روز _جمعه شانزدهم اردیبهشت‌ماه_ با معرفی تیم‌های برتر رقابت‌ها رسماً به پایان می‌رسد.

لازم به‌ذکر است نیلی عطفی، یاسمن یزدانی و کیمیا ثاقب‌تهرانی به عنوان نمایندگان کشورمان به‌همراه مونا نوریان مربی و گلناز عبدل‌پناه سرپرست تیم اعزامی در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند و تیم ملی پسران کمتر از ۱۶ سال ایران نیز هفته آینده راهی این مسابقات می‌شود.

کد خبر 658125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.