عصرانه خبری شهرهای در ۱۰ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از ضرورت مسیرگشایی معابر بافت فرسوده تبریز تا سال راهبردی شهرداری سنندج در حوزه عمران و سرمایه گذاری و پاسخ‌گویی به ۷٠٠ درخواست مردمی از سوی شهردار رفسنجان در ملاقات مردمی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

توزیع گوشت گرم گوسفندی و مرغ با قیمت تعادلی در کرج

حسین‌علی زینلی‌زاده، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از توزیع روزانه ۲.۵ تن گوشت گرم گوسفند و گوساله، ۱۵ تن مرغ تازه و ۱۲ تن مرغ منجمد با قیمت تعادلی در بازار روزهای تحت پوشش سازمان خبر داد.

تردد ۶۶ درصد تهرانی‌ها با وسایل شخصی / ۷۰۰ همت برای فعال سازی کل ظرفیت ناوگان نیاز است

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با بیان اینکه ۶۶ درصد تردد در تهران با وسایل شخصی است و هدف‌گذاری برای سال ۱۴۰۲ به این صورت است که بتوانیم تردد توسط حمل و نقل خصوصی و شخصی را به ۵۵ درصد کاهش دهیم.

مسیرگشایی معابر از الزامات احیای بافت فرسوده تبریز است

سامان احمدزاده، معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز با اشاره به وجود ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار بافت فرسوده در این کلانشهر گفت: مسیرگشایی معابر از الزامات احیای بافت فرسوده است.

بودجه ۷۰۰ میلیاردی شهرداری مریوان در سال ۱۴۰۲ تصویب شد

سید عرفانی حسینی، سرپرست شهرداری مریوان از تصویب بودجه ۷۰۰ میلیاردی شهرداری این شهرستان در سال جاری خبر داد.

۱۴۰۲ سال راهبردی شهرداری سنندج در حوزه عمران و سرمایه‌گذاری است

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج گفت: سال ۱۴۰۲ سال راهبردی شهرداری سنندج در حوزه عمران و سرمایه گذاری است.

پاسخ‌گویی به ۷٠٠ درخواست مردمی از سوی شهردار رفسنجان در ملاقات مردمی

ساره رضایی، رئیس اداره بازرسی شهرداری رفسنجان طی سه ماه پایان سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۷۰۰ نفر از شهروندان با شهردار پیرامون موضوعات، دغدغه‌ها و مشکلات مختلف دیدار کردند.

کد خبر 658046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.