ارائه خدمات بهداشتی به نیازمندان از رویکردهای اصلی کمیته امداد است

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: گروه‌های جهادی از سال‌های گذشته گام‌های مؤثری با هدف بهبود سلامت خانواده‌های مددجو برداشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم محمدی امروز_ یکشنبه دهم اردیبهشت‌ماه‌_ در نشست هفته سلامت ویژه مددجویان، اظهار کرد: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به خانواده‌های نیازمند در راستای بهبود سلامت جسمی آن‌ها، یکی از رویکردهای اصلی این نهاد است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی از سال‌های گذشته گام‌های مؤثری با هدف بهبود سلامت خانواده‌های مددجو برداشتند، افزود: ارائه تمام خدمات دندانپزشکی به مددجویان رایگان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: در سال گذشته دو گروه جهادی در مناطق سرآقاسید، میانکوه و بخش‌هایی از کوهرنگ به بیش از ۵۰۰ مددجو خدمت دندانپزشکی ارائه دادند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰۰ مددجوی ساکن شهرستان شهرکرد نیز برای انجام درمان‌های دندانپزشکی به کلینیک‌های طرف قرارداد کمیته امداد استان معرفی شده‌اند.

محمدی تصریح کرد: لازم به ذکر است، کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* سریع‌ترین راه برای رساندن کمک‌های نقدی به دست نیازمندان است.

وی اضافه کرد: یکی از نقاط قوت اخلاق اسلامی توجه به انسان‌ها، حس همکاری، نیکوکاری و خدمت‌رسانی به مردم است که در جلوه‌های مختلف به وجود می‌آید و یکی از شاخه‌های ارتباط یک انسان مسلمان در کنار ارتباط با خالق و ارتباط با خویش، ارتباط با محیط و انسان‌ها است که یکی از راه‌های آن خدمت به خلق و اهتمام به این امر است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از زیباترین خصلت‌های نیکوی مؤمنان است و به همین دلیل، موردتوجه فراوان در متون دینی واقع شده است به گونه‌ای که می‌توان آن را در کنار نماز، برجسته‌ترین عبادت مورد تأکید قرآن دانست، مهمترین آثار فردی انفاق عبارت از برکت و افزونی مال، دوری از بلا، تزکیه و طهارت نفس، آمرزش گناهان است و برجسته‌ترین آثار اجتماعی آن نیز عبارت از رفع فقر از چهره جامعه اسلامی و استقرار عدالت اقتصادی و اجتماعی، پیشرفت و پویایی نظام اقتصادی و صیانت جامعه از تباهی است.

کد خبر 658035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.