نیل به جامعه شهروند مدار با تفکر جهادی در شوراها

عضو شورای اسلامی شهر سمنان گفت: اعضای شوراها با وظیفه‌شناسی باید برای رفع مشکلات شهر و روستا تلاش کنند و با امانت، درایت، کیاست، کفایت و حسن سلوک برای نیل به جامعه شهروند مدار، خالصانه و با تفکر جهادی و بی‌ریا برای بالندگی و شکوفایی و بالندگی شهر و روستاها گام بردارند.

رضا صباغیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تبریک روز ملی شوراها اظهار کرد: روز ملی شوراها سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلام ایران است و نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

وی افزود: با تشکیل نهاد شورا، معنای استفاده از خرد جمعی در حوزه‌های تخصصی برای کنترل نظام مدیریت شهری فراهم شد اما جایگاه این نهاد باید افزایش پیدا کند تا تأثیر مستقیم آن را روی کیفیت اداره شهرها شاهد باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر سمنان خاطر نشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر و روستا با وظیفه‌شناسی باید برای رفع مشکلات شهر و روستا تلاش کنند و با امانت، درایت، کیاست، کفایت و حسن سلوک برای نیل به جامعه شهروند مدار، خالصانه و با تفکر جهادی و بی‌ریا برای بالندگی و شکوفایی و بالندگی شهر و روستاها گام بردارند.

وین تصریح کرد: شوراها در هر مقیاس جمعیتی باید برای شهر و شهروندان بکوشند و حامی مظلومان باشند، ضمن آنکه از شهروندان انتظار داریم از منتخبان و خادمان خود در شورای اسلامی شهر حمایت کنند.

کد خبر 657994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.