اطلاعیه وزارت آموزش‌وپرورش درباره اتفاق مدرسه‌ای در کرج

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که در پی انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد و اقدام به درگیری با عوامل مدرسه‌ای در شهرستان کرج، حکم جلب این فرد صادر شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت آموزش و پرورش، این وزارتخانه اعلام کرد که در پی انتشار فیلمی از حضور فردی با سلاح سرد و اقدام به درگیری با عوامل مدرسه‌ای در شهرستان کرج، حکم جلب وی صادر شده است.

در تاریخ سی‌ام فروردین ماه سال جاری پدر یکی از دانش آموزان مدرسه حضرت مهدی (عج)، به بهانه برخورد انضباطی با دانش‌آموز خود، پس از حضور در مدرسه اقدام به درگیری با عوامل این واحد آموزشی کرده و با سلاح سرد، متولیان این مدرسه را تهدید کرده است.

بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و در همان روز با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب فرد خاطی صادر و پرونده در مسیر رسیدگی نهایی قرارگرفته است.

در این اطلاعیه آمده است، حفظ و حراست از حریم مدرسه و رعایت شأن والای مقام معلم، یکی از مهم‌ترین اصول وزارت آموزش و پرورش بوده و نسبت به آن حساسیت بالایی دارد، بنابراین هرگونه تعدی به ساحت معلمان و نظام تعلیم و تربیت با هماهنگی مسئولان انتظامی و قضائی با قوت پیگیری خواهد شد.

کد خبر 657990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.