برقراری ۴٧٠ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری خوی

شهردار خوی گفت: ۴٧٠ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری طی یک ماه نخست سال جاری برقرار شده است.

حسن نصراله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برقراری ۴٧٠ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری خوی طی یک ماهه نخست سال جاری خبر داد و اظهار کرد: با توجه به استقبال شهروندان خوی از سامانه ۱۳۷، در نخستین ماه سال جاری تعداد ۴۷۰ تماس با این سامانه برقرار شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴٧٠ تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است که از این تعداد ١۵ مورد راهنمایی به ادارات خدمات‌رسان بوده و مابقی موارد پس از ثبت درخواست و مشکلات شهروندان به واحدهای مختلف مجموعه مدیریت شهری ارجاع داده شده است.

شهردار خوی خاطرنشان کرد: این گزارش‌ها براساس تفکیک نواحی پنج‌گانه ۶٢ مورد ناحیه یک، ١٠۶ مورد ناحیه دو، ۵٧ مورد ناحیه سه، ٢۴ مورد ناحیه چهار و چهار مورد مربوط به ناحیه کوی ولیعصر (عج) بوده است.

نصرالله‌پور تصریح کرد: تماس‌ها و گزارش‌های مردمی با سامانه ١٣٧ براساس تفکیک حوزه خدماتی شامل ١۵١ مورد در حوزه رفع سد معبر، گزارش نخاله‌های ساختمانی، جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب، سیما منظر و سایر موارد بوده که بر اساس آمار ثبت شده در سامانه مدیریت شهری شهرداری برای تمام موارد مذکور اقدامات لازم انجام شده است.

وی ادامه داد: ٧١ مورد از گزارش‌های مردمی مربوط به حوزه فنی و عمرانی در دست بررسی و برنامه‌ریزی است.

شهردار خوی گفت: سامانه ۱۳۷ شهرداری پل ارتباطی میان شهروندان با شهرداری است و شهروندان محور اصلی مدیریت شهر هستند، بر این اساس این سامانه، جهت رفع موانع و مشکلات شهری، کوتاه‌ترین و مؤثرترین مسیر دسترسی است.

کد خبر 657932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد تیرافکن IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    سلام به هیچ عنوان رسیدگی نمیشه برا سد معبر تو خود بلوار ولیعصر بالاتر از گاراژ قوچانی تو خوی به طرف چهار راه ترمینال میوه فروش بساط خودشو هم تو پیاده رو پهن کرده هم سه متر تا خیابان بساط ریخته