۴ میلیارد تومان صرف احداث باغ بانوان شهر شده است

شهردار درچه گفت: باغ بانوان این شهر به منظور تفریح، آموزش و گذراندن اوقات فراغت زنان آماده‌سازی خواهد شد و تاکنون چهار میلیارد تومان صرف ساخت این مجموعه شده است.

محسن تجویدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: باغ بانوان شهر درچه از نظر فضای سبز و محیط پیرامون شرایط مطلوبی دارد، اما از نظر زیرساخت و فضای فرهنگی و ورزشی دچار مشکل بود؛ لذا المان‌ها و فضاهای جدیدی برای آن پیش‌بینی شد و اکنون در حال احداث یک مجموعه فرهنگی و ورزشی به مساحت ۶۰۰ مترمربع شامل سالن ورزشی، سالن بدن‌سازی و کلاس‌های آموزشی هستیم.

وی از احداث مجموعه آمفی‌تئاتر روباز با ظرفیت ۶۰۰ نفر خبر داد و افزود: مجموعه‌ای برای مطالعه و گردهمایی‌ها زنان شهر نیز در محل باغ بانوان در حال احداث است.

شهردار درچه با بیان اینکه احداث مجموعه فروشگاهی یا نمایشگاهی ویژه عرضه محصولات خانگی در محل باغ بانوان در دست اجرا است، خاطرنشان کرد: شهرداری در راستای توسعه ورزش بانوان، پیست اسکیت و دوچرخه‌سواری را در باغ بانوان احداث کرده است.

تجویدی اضافه کرد: باغ بانوان درچه به منظور تفریح، آموزش و گذران اوقات فراغت بانوان آماده‌سازی خواهد شد و تاکنون چهار میلیارد تومان صرف ساخت این مجموعه شده است.

وی ادامه داد: در تلاش برای اتمام این پروژه هستیم تا این طرح در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد و در اختیار زنان شهر قرار گیرد.

شهردار درچه با بیان اینکه وضعیت حجاب کارکنان شهرداری مطلوب است، تصریح کرد: نیروهایی در سطح پارک‌ها و اماکن عمومی شهر با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و ستاد احیای امر به معروف مستقر شده‌اند تا فضای سالم شهر و هویت آن حفظ شود.

کد خبر 657920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.