غایب بزرگ سپاهان امید اول مورایس در بازی‌های پایانی + عکس

مهاجم سپاهان در دیدار با نفت مسجدسلیمان غایب خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپاهان اصفهان تا پیش از هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر به عنوان اصلی‌ترین گزینه قهرمانی لیگ بیست‌ودوم صدر جدول مسابقات را در اختیار داشت اما در هفته بیست‌وهفتم با کسب تساوی یک بر یک برابر ملوان بندرانزلی، با توجه به پیروزی پرسپولیس در شهرآورد تهران با ۵۶ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفت تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با ۵۷ امتیاز جایگاه اول جدول را از آن خود کنند.

در هر حال اگرچه کسب تساوی یک بر یک شاگردان مورایس مقابل ملوان ناراحت‌کننده بود اما نباید فراموش کرد طلایی‌پوشان پیش از این هم موفق به جبران فاصله شش امتیازی با قرمزپوشان پایتخت شده بودند و بعید نیست که بار دیگر در سه فینال حساس لیگ این اتفاق بیفتد.

به‌رغم اینکه ژوزه مورایس مهره‌های بسیار خوبی را در اختیار دارد و در غیبت برخی بازیکنان می‌تواند با مهره‌های جایگزین کاستی‌های ترکیب اصلی را جبران کند، اما شهریار مغانلو مهاجم تأثیرگذار طوفان زرد که پس از گلزنی روبه‌روی شاگردان زارع توسط داور با کارت زرد جریمه شد، بازی حساس تیم خود برابر نفت مسجدسلیمان را از دست داد. اینکه کدام بازیکن به جای وی در ترکیب اصلی سپاهان قرار گیرد به نظر کادر فنی این تیم وابسته است.

به هر حال غیبت مغانلو مقابل نفت مسجدسلیمان می‌تواند مورایس را با چالش جدی مواجه کند اما بدون تردید این بازیکن در دو دیدار پایانی لیگ برتر و پس از طی کردن یک جلسه محرومیت خود می‌تواند با تأثیرگذاری در خط حمله طلایی‌پوشان نقش مؤثری در رسیدن به صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی ایفا کند.

غایب بزرگ سپاهان امید اول مورایس در فینال‌های پایانی! + عکس

کد خبر 657912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.