پارس جنوبی جم ۰ _ استقلال ۱/ صعود نفس گیر استقلال به نیمه نهایی

دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، دو تیم پارس جنوبی جم و استقلال، امروز _ شنبه _ نهم اردیبهشت ماه _ از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف یکدیگر رفته اند.

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال

ورزشگاه: ورزشگاه تختی جم

اخطار:

رضا هاشمی (دقیقه ۲+۴۵) پارس‌جنوبی جم، روزبه سینکی (دقیقه ۷۴) پارس جنوبی جم، سعید مهری (دقیقه ۸۰) استقلال، سجاد موسوی (دقیقه ۱+۹۰) پارس جنوبی جم

گل‌ها:

سعید مهری (دقیقه ۹۷) استقلال

داور: احمد محمدی

ترکیب تیم پارس جنوبی جم:

روزبه سینکی، عرفان قهرمانی، امین رضائی، حمیدرضا نادری، عرفان پور افراز، همایون افتخاری، محمد علی صفیا، رضا بلیوند، رضا هاشمی، عیسی پرتو، میلاد سوری

سرمربی: امید روانخواه

ترکیب تیم استقلال:

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

شرح گل‌ها:

دقیقه ۹۷ _ سعید مهری از زاویه بسته با یک شوت دروازه سینکی را باز کرد.

شرح بازی و دقایق حساس:

دقیقه ۱۰ _ دیدار دو تیم در میان تشویق هواداران آغاز شد.در ده دقیقه ابتدایی شاهد خلق موقعیت جدی از سوی هیچیک از دو تیم نبوده‌ایم و تنها در یکی دو فرصت بازیکنان پارس جنوبی و استقلال دروازه یکدیگر را با تهدید مواجه کرده‌اند.

دقیقه ۱۱ _ مهاجم استقلال در موقعیت تک به تک با سینکی قرار گرفت اما به دلیل اعلام آفساید این موقعیت بدون ثمر باقی ماند.

دقیقه ۱۳ _ حرکت مهدی قایدی در محوطه جریمه پارس و ارسال پاس برای سعید مهری سبب شد بازیکن پارس جنوبی بر روی مهری مرتکب خطا شود تا داور مسابقه به نفع استقلال پنالتی اعلام کند.

دقیقه ۱۴ _ محمد محبی ضربه پنالتی را با فاصله زیاد بیرون زد.

دقیقه ۲۵ _ در این دقایق شاگردان ساپینتو و روانخواه یک بازی درگیرانه و پر اشتباه را از خود به نمایش گذاشته‌اند.به رغم اینکه پارس جنوبی جم بازی خوبی از خود ارائه داده اما بازیکنان استقلال به راحتی فرصت نفوذ به محوطه جریمه این تیم را دارند.

دقیقه ۲۷ _ شوت مهدیپور از روی ضربه ایستگاهی با اختلاف کم از کنار دروازه پارس جنوبی بیرون رفت.

دقیقه ۳۲ _ ضربه میلاد سوری به سمت دروازه استقلال توسط حسینی راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۴ _ برخورد توپ به دست بازیکن پارس جنوبی جم در محوطه جریمه این تیم که بر خلاف استقلالی‌ها داور اعتقاد به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۳۵ _ شاگردان روانخواه با ارائه یک بازی هجومی برابر حریف پر مهره خود موقعیت‌هایی برای باز کردن دروازه استقلال داشته‌اند اما تجربه خط دفاع استقلال و کم دقتی بازیکنان پارس مانع از باز شدن دروازه حسینی شده است.استقلال نیز سعی دارد از طریق پاس های ترکیبی و استفاده از فضای پشت مدافعان به دروازه سینکی نزدیک شود اما تا کنون موفق به تهدید دروازه پارس نشده است.

دقیقه ۳۹ _ شوت محمد محبی در شلوغی محوطه جریمه پارس جنوبی توسط مدافع این تیم برگشت داده شد.

دقیقه ۴۵ _ در این نیمه اشتباهات فردی بازیکنان دو تیم بیش از هرچیز به چشم می‌خورد و همین موضوع سبب شده بود شاهد یک دیدار درگیرانه و کم موقعیت باشیم. همچنین سه دقیقه وقت اضافه توسط داور مسابقه برای نیمه اول اعلام شد.

دقیقه ۴۸ _ ضربه سر خطرناک همایون افتخاری با واکنش حسینی راهی کرنر شد.

دقیقه ۵۵ _ شوت میرزایی توسط روزبه سینکی مهار شد.

دقیقه ۶۷ _ شوت سعید مهری به سمت دروازه پارس جنوبی توسط مدافع این تیم دفع شد.

دقیقه ۷۰ _ برخورد رضاوند و مدافع پارس جنوبی در محوطه این تیم که داور اعتقاد به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۷۲ _ پاس در عرض جعفر سلمانی برای رضا میرزایی سبب شد این بازیکن در موقعیت گلزنی قرار بگیرد اما میرزایی توپ را از کنار دروازه خالی پارس جنوبی به بیرون فرستاد.

دقیقه ۸۰ _ برخورد سعید مهری و مدافع پارس جنوبی جم در محوطه جریمه این تیم که به زعم داور پنالتی نبود و بازیکن استقلال به دلیل تمارض جریمه شد.

دقیقه ۸۵ _ پیمان بابائی در موقعیت تک به تک با سینکی توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه ۸۹ _ حرکت پا به توپ مهدی قایدی در محوطه جریمه و شوت به سمت دروازه پارس جنوبی که ضربه این بازیکن با واکنش سینکی راهی کرنر شد.

دقیقه ۵+۹۰ _ ضربه قیچی برگردان آرش رضاوند توسط سینکی برگشت داده شد و روزبه چشمی توپ برگشتی را با اختلاف کم از کنار دروازه بیرون فرستاد.

دقیقه ۸+۹۰ _ تلاش دو تیم در طول نود دقیقه قانونی با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا تکلیف تیم صعود کننده در پایان صد و بیست دقیقه مشخص شود، ناگفته نماند که داور مسابقه برای نیمه دوم هشت دقیقه وقت اضافه در نظر گرفت.

دقیقه ۱۰۰ _ ضربه سر خطرناک بازیکن پارس جنوبی توسط حسینی مهار شد.

دقیقه ۱۲۳ _ برخورد بازیکن پارس جنوبی و محبی در محوطه جریمه استقلال که داور اعتقاد به پنالتی نداشت.

کد خبر 657855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.