روان‌شناسان سلامت روح و روان و زندگی سالم را به جامعه هدیه می‌دهند

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی فرا رسیدن نهم اردیبهشت‌ماه، روز ملی روانشناس و مشاور را به روانشناسان و مشاوران این فرماندهی و جامعه روانشناسان استان تبریک و تهنیت گفت و از تلاش بی‌وقفه آنها برای ایجاد آرامش روانی جامعه قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار میرحیدری؛ فرمانده انتظامی استان اصفهان، با صدور پیامی روز ملی روانشناس و مشاور را تبریک گفت که این پیام به شرح زیر است:

«بدون تردید یکی از شاخص‌های رشد و توسعه جوامع همواره سلامت روان است. سلامت روان از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و اثر مستقیمی بر سلامت جسم دارد؛ چراکه جسم و روح مانند تار و پود یک پارچه هستند و در صورت آسیب یکی از آنها، دیگری نیز آسیب می‌بیند. امروز آنچه با روح و روان و اعتقادات و اخلاقیات انسان‌ها سر و کار دارد، در ایجاد سلامت همه جانبه انسان نقش‌آفرین است.

در این میان، روان‌شناسان سلامت روح و روان و زندگی سالم را به جامعه هدیه می‌دهند و مشاوران نیز آموزگاران روزگارند که خود با سختی روزگار دست و پنجه نرم می‌کنند و باز لبخند بر لب دارند و امید ناامیدان هستند.

نهم اردیبهشت‌ماه که به نام روز روانشناس و مشاور نام‌گذاری شده را خدمت همکاران روانشناس و مشاور خود در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و یگان‌های انتظامی و جامعه روانشناسان و مشاوران استان تبریک می‌گویم و از اهتمام دلسوزانه این عزیزان که برای آرامش روانی جامعه، رفع مشکلات خانواده‌ها و جلوگیری از طلاق و آسیب‌های اجتماعی و ایجاد صلح و آشتی بین مردم بی‌وقفه تلاش می‌کنند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم به لطف خداوند بزرگ و با تداوم و استمرار تلاش‌های آنها شاهد افزایش نشاط اجتماعی و امنیت روانی بیشتر در جامعه باشیم.

توفیقات همه شما در ظل عنایات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام عظمی ولایت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه باری‌تعالی خواستارم.»

کد خبر 657828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.