شماره ۹ قرمزها بازی مقابل گل‌گهر را از دست داد؟

هافبک‌ تهاجمی پرسپولیس که از ناحیه کشاله ران‌ احساس ناراحت می‌کند، امکان دارد در بازی مرحله یک‌چهارم نهایی برابر گل‌گهر سیرجان قرمزها را همراهی نکند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قرمزپوشان پایتخت روز _یکشنبه دهم اردیبهشت‌ماه_ از ساعت ۱۷:۳۰ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به‌مصاف گل‌گهر سیرجان خواهند رفت. این دیدار با قضاوت سیدوحید کاظمی در ورزشگاه آزادی انجام می‌پذیرد و تیم برنده باید در مرحله نیمه‌نهایی با پیروز جدال استقلال و پارس‌جنوبی دیدار کند.

پرسپولیسی‌ها روز گذشته جلسه تمرینی را در ورزشگاه خانگی خود برگزار کردند و امروز نیز یک جلسه تمرینی دیگر دارند اما نکته مهم در این‌باره این است که مهدی ترابی همچنان از ناحیه کشاله ران احساس درد می‌کند. او که با آسیب‌دیدگی در دربی پایتخت بازی کرد، در تمرینات گروهی چند روز گذشته تیمش حضور نداشته است.

عکس‌های منتشر شده از تمرینات گروهی پرسپولیس نیز نشان از غیبت ترابی دارد تا احتمال حضورش مقابل گل‌گهر سیرجان کم باشد. باید دید یحیی گل‌محمدی به هافبک تهاجمی خلاق خود استراحت می‌دهد تا با آمادگی و شرایط کامل در سه بازی باقی‌مانده لیگ برای پرسپولیس به‌میدان برود یا ریسک می‌کند و برای اینکه با تمام قوا در جام‌حذفی باشد او را در ترکیب قرار خواهد داد.

کد خبر 657806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.