عصرانه خبری شهرهای ایران در نهم اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از عذرخواهی شهردار تبریز بابت تاخیر در اتمام ساماندهی مقبره الشعرا تبریز تا اضافه شدن ۱۴۱ دستگاه تاکسی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی اهواز و پاکسازی محله‌های سیل‌زده بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

عذرخواهی شهردار تبریز بابت تأخیر در اتمام ساماندهی مقبره الشعرا

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز با اشاره به اینکه پروژه ساماندهی صفه جنوبی (بخش جنوبی) مقبره الشعرا با ۴۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است و تا یک ماه آینده به بهره برداری می‌رسد، از تأخیر در اتمام این طرح عذرخواهی کرد.

۱۴۱ دستگاه تاکسی به ناوگان اهواز افزوده می‌شود

امیر صفی‌خانی، سرپرست سازمان تاکسیرانی اهواز گفت: ۱۴۱ دستگاه تاکسی تا پایان امسال به ناوگان تاکسیرانی این شهر افزوده می‌شود.

محله‌های سیل‌زده بجنورد پاکسازی شد

جواد حمیدی راوری، شهردار بجنورد گفت: محله‌های سیل زده مرکز خراسان شمالی که در بارندگی ۲ روز گذشته دچار آب‌گرفتگی و سیلاب شده بود با تلاش پاکبانان پاکسازی و رفت و روب شد.

جمع‌آوری کودکان کار در مشهد

محمدابراهیم حسینیان، رئیس اداره مراکز و خدمات اجتماعی معاونت اجتماعی و مشارکت‌های شهرداری مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: کودکان کار توسط شهرداری جمع آوری و به مرکز غربال بهزیستی ارجاع می‌شوند.

مردم بزرگترین بخش کشور از وجود معابر خاکی رنج می‌برند

حمید عمارلو، شهردار شهر انابد گفت: خاکی بودن بیش از ۵۰ درصد معابر شهر انابد به عنوان بزرگترین بخش خراسان رضوی و کشور مردم این منطقه را آزار و رنج می‌دهد.

هزینه‌های اقدامات شهرداری تهران در ماه رمضان در سامانه شفافیت قرار گرفت

رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از قرارگیری میزان هزینه‌های برپایی تونل‌های نوری و همچنین اقدامات ویژه ماه مبارک رمضان در سامانه شفافیت خبر داد.

کد خبر 657793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.