رویای کنته و زیدان و گزینه‌ای به نام تودور

افت شدید تیم یوونتوس تحت هدایت آلگری بارها گزینه‌های متعددی را به نیمکت سرمربیگری این تیم نزدیک کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، گزارش‌های متعددی در رسانه‌های ایتالیا منتشر شده که ادعا می‌کنند ایگور تودور، سرمربی فعلی تیم مارسی می‌تواند گزینه جدی باشگاه یوونتوس برای جانشینی ماسیمیلیانو آلگری باشد

آینده مکس الگری پس از کسب نتایج ضعیف در سری آ، کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اگرچه به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرده و برابر سویا از اسپانیا قرار می‌گیرد، اما شرایط کنونی تیم قدرتمند ایتالیایی نه تنها با انتقاد شدید هواداران همراه است، بلکه صدای مدیریت یووه را نیز درآورده.

شایعاتی زیادی مبنی بر جدایی احتمالی آلگری از یووه شنیده می‌شود و در این میان مهمترین موضوع، جانشین او روی نیمکت بانوی پیر است. به نظر می‌رسد که حتی روند قطع همکاری با آلگری با جایگزین احتمالی وی نیز ارتباط زیادی داشته باشد.

توتو اسپورت و لا گاتزتا دلو اسپورت هر دو اذعان کرده‌اند که آنتونیو کونته و زین الدین زیدان جز گزینه‌های رویایی یوونتوس برای تصدی پست سرمربیگری این تیم هستند، اما مسائل مالی ممکن است محقق شدن این رؤیا را به زمان دیگری موکول کند.

از سوی دیگر، هنوز سرنوشت رتبه بندی سری آ ایتالیا مشخص نیست و ممکن است یوونتوس بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. در صورت رقم خوردن چنین اتفاقی، احتمال جدایی آلگری بسیار کاهش می‌یابد اما سران این باشگاه در نظر دارند تا در صورت بازماندن تیمشان از رقابت‌های فصل بعد اروپا، فرد جدیدی را جایگزین سرمربی کنونی خود کنند.

باشگاه یوونتوس در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی و اتهام فساد مالی در ایتالیا با موانع زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. تاکید شده است که گورخرها تمرکز خود را بر روی استفاده از بازیکنان جوان آکادمی گذاشته اند و بعید است که خرید گران قیمتی نیز در آینده نزدیک توسط این باشگاه انجام شود.

همه مشکلات اشاره شده، گزینه تودور را یک انتخاب منطقی برای بانوی پیر کرده است. یوونتوس که پیش از این همکاری خوبی با تودور داشته، امیدوار است در صورت جدایی آلگری بتواند به سراغ این مربی برود. وی پیش از این به عنوان بازیکن و همینطور دستیار مربی در زمان آندره آ پیرلو در تورین حضور داشته است.

سرمربی کروات ۴۵ ساله در حال حاضر با المپیک مارسی شرایط بسیار خوبی دارد و قرارداد وی نیز تا ژوئن ۲۰۲۴ معتبر است. او قبلاً عشق خود را به یووه ثابت کرده و در آگوست ۲۰۲۰ از هادوک اسپلیت جدا شد تا در جایگاهی پایین‌تر به عنوان دستیار مربی به پیرلو و تیم محبوبش کمک کند.

دور از انتظار نیست که وی به عنوان مربی برای سومین تجربه خود به یوونتوس بازگردد، زیرا در عملکرد او در المپیک مارسی بسیاری را تحت تأثیر قرار داده است.

کد خبر 657775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.