لیائو در یک‌قدمی تمدید با میلان / فقط یک شرط باقیمانده است!

ستاره پرتغالی تیم میلان در آستانه تمدید قراردادی پنج‌ساله با این باشگاه است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، رافائل لیائو با تمدید قرارداد با میلان موافقت کرده و این باشگاه امیدوار است او هفته آینده قرارداد جدید را روی کاغذ بیاورد.

باشگاه میلان روز پنجشنبه در دیداری با لیائو و نمایندگانش به توافقی شفاهی برای تمدید قرارداد رسیدند تا به این ترتیب، ستاره جوان پرتغالی به کار خود در روسونری ادامه دهد.

این بازیکن ۲۳ ساله در حال حاضر ۱.۵ میلیون یورو در هر فصل در سن‌سیرو دریافت می‌کند. با این حال قرارداد فعلی او در ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. روسونری اکنون آماده است تا با تمدید قرارداد بازیکن تیم ملی پرتغال، سالانه هفت میلیون یورو به وی پرداخت کند. همچنین قرارداد جدید به مدت پنج‌سال اعتبار خواهد داشت و پاداش‌هایی به ارزش دو میلیون یورو نیز در مفاد قرارداد ذکر شده است.

تنها قطعه گمشده در پازل تمدید قرارداد لیائو، توافق باشگاه میلان و اسپورتینگ است که البته هرگز طرفین تا این حد به توافق کردن نزدیک نبوده‌اند.

مهاجم پرتغالی پس از فسخ یک‌طرفه قراردادش در سال ۲۰۱۸، ۲۲ میلیون یورو به باشگاه سابق خود بدهکار است. مبلغ اولیه ۱۶.۵ میلیون یورو بود که با هزینه‌های قانونی و سود به ۲۲ میلیون یورو افزایش یافت. میلان، در کنار لیل، باشگاهی که لیائو در سال ۲۰۱۸ به صورت آزاد به آن پیوست، به توافق با اسپورتینگ نزدیک شده‌اند و چراغ سبز باشگاه پرتغالی تنها موردی است که قبل از امضای لیائو لازم است انجام شود.

کد خبر 657770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.