ارتباط اصناف با مردم موجب انتقال شاخصه‌های مفید اجتماعی شده است

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: ارتباط چهره به چهره مصرف‌کننده و اصناف منجر به پررنگ شدن فرهنگ و انتقال شاخصه‌های مفید اجتماعی شده است که این مهم حسن‌ وجودی اصناف به‌شمار می‌آید.

محمد نمکی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: دیپلماسی عمومی کشورها به دست اصناف است، با اعتماد و اعتقاد به اصناف که توسط مردم ایجاد می‌شود، فرهنگ خویژه‌ای به وجود آمده است، زیرا اصناف از بدنه جامعه هستند، همکاری و همدلی اصناف مختلف با مردم در هر کوچه و بازار مشهود است.

وی افزود: ارتباط چهره به چهره مصرف‌کننده و اصناف منجر به پررنگ شدن فرهنگ و انتقال شاخصه‌های مفید اجتماعی شده است که این مهم از حسن‌های وجودی اصناف به‌شمار می‌آید.

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: از گذشته تا به امروز شاهد یاری‌رسانی‌ها و کمک‌های اصناف در بحران‌های به وجود آمده بودیم، اصناف در هر بحرانی که به وجود آمده است، حضور داشته‌اند و در صف اول یاری‌رسانی و کمک به مردم بوده‌اند که این یکی از بهترین فرهنگ‌های ایران اسلامی است.

نمکی‌زاده خاطرنشان کرد: بازاریان هر ساله در امر آزادسازی زندانیان که یک کار فرهنگی است، اقدام می‌کنند، همچنین برای کمک به سفره و معیشت مردم نیازمند همیشه پیش‌قدم بوده‌اند.

وی افزود: اصناف در چرخه تأمین کالاهای مورد نیاز مردم، انتهای زنجیره تأمین مواد و کالاهای مردم قرار دارند، در حقیقت اصناف حلقه اتصال تولیدکننده و واردکننده به مردم هستند، این موضوع بسیار گسترده است و این حلقه توسط اصناف به مردم متصل خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف اصفهان اضافه کرد: اکنون با توجه به شرایط موجود و فراز و فرودها، اصناف از حلقه اتصال بین تولیدکننده و مصرف‌کننده محافظت خواهند کرد تا سفره مردم گسترده‌تر شود.

کد خبر 657744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.