تدوین کتاب علائم راهنمایی و رانندگی ویژه کودکان

شهردار خوی گفت: طراحی فضا و تولید محتوای مناسب برای کودکان در دستور کار مدیریت شهری است، چراکه برای داشتن جامعه‌ای پویا و آگاه نیازمند ارائه آموزش‌ها از دوران کودکی هستیم و یادگیری مسائل مهم حوزه‌های مختلف به صورت علمی و ماندگار می‌تواند ضمن افزایش حس تعلق خاطر به شهر، معضلات اجتماعی را کاهش دهد.

حسن نصراله‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از تدوین کتاب علائم راهنمایی و رانندگی ویژه کودکان خبر داد و اظهار کرد: شیوه‌های مختلف آموزشی برای قشرها و گروه‌های مختلف سنی شهروندان پیش‌بینی شده و برای کودکان کتاب ویژه کودکان درباره آموزش علائم راهنمایی و رانندگی در دست تدوین و طراحی است که به‌زودی منتشر خواهد شد.

وی افزود: این کتاب‌ها در پارک ترافیک، مدارس ابتدایی و مهدکودک‌ها به صورت رایگان توزیع می‌شود تا ضمن آشناسازی کودکان با علائم مذکور، گامی در راستای ارائه محتوای مناسب در این مراکز برداشته شود.

شهردار خوی خاطرنشان کرد: طراحی فضا و تولید محتوای مناسب برای کودکان در دستور کار مدیریت شهری است، چراکه برای داشتن جامعه‌ای پویا و آگاه نیازمند ارائه آموزش‌ها از دوران کودکی هستیم و یادگیری مسائل مهم حوزه‌های مختلف به صورت علمی و ماندگار می‌تواند ضمن افزایش حس تعلق خاطر به شهر، معضلات اجتماعی را کاهش دهد و همزادپنداری بیشتری برای اجرای برای نسل‌های آینده در پی داشته باشد.

نصرالله‌پور اضافه کرد: به‌زودی کتاب ویژه کودک با طراحی جذاب به منظور آشناسازی کودکان درباره زندگینامه پهلوان پوریای ولی و معرفی بیشتر آرامگاه او منتشر خواهد شد.

وی گفت: کتاب کودک «شمس پرنده» در راستای معرفی زندگینامه شمس تبریزی با طراحی کودکانه در ۱۲ صفحه از سوی شهرداری منتشر شده است.

کد خبر 657687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.