۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶
زلزله‌های ۱۲ ساعت گذشته در کشور

در ۱۲ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف بخش‌هایی از استان‌‎های فارس، گلستان و خراسان رضوی را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۳:۱۹ روز گذشته _جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه_ زلزله ۲.۹ ریشتری کوار در استان فارس را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۹ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله هفت کیلومتری کوار در استان فارس و ۳۳ کیلومتری کوهنجان در استان فارس رخ داده و عرض جغرافیایی آن ۲۹.۲۰ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۲.۶۲ درجه شرقی بوده است.

زلزله در استان خراسان رضوی

ساعت ۰۱:۵۱ بامداد امروز _شنبه نهم اردیبهشت‌ماه_ زلزله ۲.۸ ریشتری ملک‌آباد در استان خراسان رضوی را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۸ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۲۹ کیلومتری ملک‌آباد در استان خراسان رضوی و ۳۰ کیلومتری در رود در استان خراسان رضوی رخ داده و عرض جغرافیایی آن ۳۵.۹۱ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۹.۲۹ شرقی بوده است.

گلستان لرزید

ساعت ۰۵:۳۰ بامداد امروز _شنبه نهم اردیبهشت‌ماه_ زلزله ۲.۹ ریشتری انبار الوم در استان گلستان را لرزاند، این زلزله در عمق ۹ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله ۱۰ کیلومتری انبار الوم در استان گلستان و ۲۲ کیلومتری فاضل‌آباد در استان گلستان رخ داده و عرض جغرافیایی آن ۳۷.۰۹ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۴.۷۲ شرقی بوده است.

کد خبر 657675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.