برکناری ۱۵ مدیر استان خوزستان با دستور رئیس جمهور/ ۳ مدیر امروز برکنار شدند

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به عملکرد مدیران استان خوزستان، گفت: با توجه به ارزیابی‌های صورت گرفته و مشورت با استاندار خوزستان، ۱۵ نفر از مدیران استان خوزستان جای خود را به مدیران انقلابی و تازه نفس خواهند داد.

به گزارش ایمنا، محسن منصوری شامگاه -جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه- در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی استان خوزستان، اظهار کرد: با دستور رئیس جمهور عملکرد مدیرانی که مورد تأیید نبودند در اسرع وقت تغییر می‌کنند.

وی افزود: از پنج جهت عملکرد مدیران را بررسی کردیم که با مشورت‌های صورت گرفته با احترام کامل به همه بزرگواران در مرحله نخست، ۱۵ مدیر استان باید تغییر کنند.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: سه نفر از این تعداد همین امروز تغییر کردند و کار جابه‌جایی ۱۲ مسئول دیگر در اسرع وقت انجام می‌شود تا از این طریق در حوزه مدیریتی استان گره‌گشایی شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم که با روحیه‌ای مضاعف، فعالیت‌های جهادی در استان بیش از پیش و مردم امیدوارتر شود.

منصوری اضافه کرد: بر اساس تاکید رئیس جمهور یکی از دستاوردهای این سفر ارزیابی عملکرد مدیران است، به صورت تقریبی در همه نشست‌هایی که در دو روز گذشته داشتیم مردم گله‌هایی نسبت به برخی حوزه‌ها داشتند.

وی گفت: در دور نخست سفر به خوزستان، مصوباتی به ارزش بیش از ۸۰ هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شد که گل سرسبد آن‌ها، تحولات به وجود آمده در حوزه آب و انرژی و فاضلاب بود البته بخشی از این طرح‌ها در این دو روز توسط رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت افتتاح شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: در سفر دور دوم تمام اعضای هیئت دولت در خوزستان حاضر شدند و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را بررسی کردند.

وی گفت: تمرکز اصلی ما در دور دوم سفرهای استانی، عمل به تعهدات دور نخست است و سعی کردیم کمتر طرح عمرانی جدید ایجاد کنیم.

منصوری اظهار کرد: با توجه به جایگاه ویژه استان خوزستان و اینکه دور نخست هنوز ساز و کار اجرایی دولت شکل نگرفته بود بنا شد برای دور دوم سفر به استان، اعتبارات مناسبی در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۳۰ طرح و مصوبه با اعتبار ۱۸۰ هزار میلیارد ریال برای دور دوم سفر به استان خوزستان پیش‌بینی کردیم که همگی، طرح‌های جدید است؛ ۱۰۰ هزار میلیارد ریال از این اعتبار سهم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مابقی آن سهم دستگاه‌ها است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به پرداخت تسهیلات ۵۰ هزار میلیارد ریالی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت به استان خوزستان، اضافه کرد: ۱۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای این استان در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: بر اساس جلسات متعددی که با بنگاه‌های سرمایه گذاری برگزار کردیم، ۸۶۹ همت آماده سرمایه گذاری در استان خوزستان است که در صورت اجرایی شدن اتفاقات بزرگی در استان رخ می‌دهد.

منبع: ایرنا

کد خبر 657635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.