سرخ‌پوشان پایتخت آماده صعود به نیمه‌نهایی جام‌حذفی

تیم فوتبال پرسپولیس امروز یک جلسه تمرینی برپا کرد تا برای تقابل با گل‌گهر سیرجان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی آماده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که با پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال در دربی صدم پایتخت پس از ۱۰ هفته به صدر جدول لیگ برتر فوتبال بازگشت و در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل بیست‌ودوم خلیج‌فارس، مدعی شماره یک قهرمانی لقب گرفت حالا برای بازی در جام‌حذفی آماده می‌شود.

قرمزپوشان پایتخت امروز جلسه تمرینی را در ورزشگاه خانگی خود برگزار کردند؛ در حاشیه این تمرین کریم باقری و سیدجلال حسینی مربیان پرسپولیس نیر پابه‌توپ شدند و تمرین شادابی توسط بازیکنان این تیم برای مصاف با گل‌گهر سیرجان برپا شد. گفتنی است پرسپولیس فردا نیز یک جلسه تمرینی دیگر دارد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی روز _یکشنبه دهم اردیبهشت‌ماه_ از ساعت ۱۷:۳۰ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام‌حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به‌مصاف گل‌گهر سیرجان می‌روند. این دیدار با قضاوت سیدوحید کاظمی در ورزشگاه آزادی انجام می‌پذیرد و تیم برنده باید در مرحله نیمه‌نهایی با پیروز جدال استقلال و پارس‌جنوبی دیدار کند.

کد خبر 657630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.