شکست دوم نماینده ایران مقابل حریفی از چین‌تایپه

تیم والیبال زنان پیکان در گام دوم از مرحله اول جام باشگاه‌های ۲۰۲۳ آسیا مقابل کینگ‌وال از چین‌تایپه با نتیجه سه بر یک مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جریان ادامه رقابت‌های بیست‌وسومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا، تیم پیکان تهران که در نخستین مسابقه خود در مرحله مقدماتی به مصاف تیم اسپرت‌سنتر از کشور میزبان رفت و سه بر دو نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و در نخستین گام یک امتیاز از تیم میزبان گرفت، در دومین مسابقه از ساعت ۱۶ امروز _جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه_ به مصاف تیم کینگ‌وال از چین‌تایپه رفت و سه بر یک مغلوب حریف شد.

مهسا کدخدا، زهرا مغانی، منا آشفته، نگار کیانی، فاطمه امینی و سودابه باقرپور ترکیب شروع کننده تیم پیکان در این مسابقه بودند و در ست نخست این دیدار با وجود تلاش‌های شاگردان فاطمه رشیدی، نماینده چین‌تایپه نتیجه را ۲۵ بر ۱۴ به نفع خود به پایان رساند. در ست دوم هم تیم کینگ وال بازی را به نفع خود پیش برد تا این ست هم با امتیاز ۲۵ بر ۱۰ به نفع حریف پیکانی‌ها به پایان برسد. اما بالاخره ست سوم با امتیاز ۲۵ بر ۱۹ به نفع پیکان به پایان رسید تا امیدها برای خودروسازان زنده بماند.

شرایط اما در ست چهارم هم به‌سود حریف تایوانی دنبال شد و در نهایت این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به‌سود کینگ‌وال به پایان رسید تا نماینده چین‌تایپه به دومین پیروزی خود دست یابد. گفتنی است دیدار دو تیم پیکان و کینگ‌وال آخرین دیدار از روز چهارم رقابت‌های باشگاه‌های زنان آسیا بود؛ دیاموندفود فاین‌چف و لیائونینگ دونگوها در دیدارهای خود برابر حریفان به پیروزی رسیده بودند.

نتایج کامل دیدارهای روز چهارم مرحله مقدماتی قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا:

دیاموندفود فاین‌چف ۳ - خووسگول ارچیم صفر (۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۱)

لیائونینگ دونگوها ۳ - هیپ‌هینگ صفر (۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۸ و ۲۵ بر ۱۴)

پیکان ایران یک - کینگ‌وال ۳ (۱۴ بر ۲۵، ۱۰ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۹، ۱۸ بر ۲۵)

به گزارش ایمنا، تیم پیکان در سومین دیدار خود فردا _شنبه نهم اردیبهشت‌ماه_ از ساعت ۱۳ به‌مصاف یسامیتسو اسپرینگ نماینده کشور ژاپن خواهد رفت. تیم پیکان تهران امسال دومین حضور خود را در این مسابقات را تجربه می‌کند. این تیم در سال ۲۰۱۸ و در نخستین حضور به مقام ششمی در بین ۹ تیم شرکت‌کننده رسیده بود.

کد خبر 657614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.