خون هر شهید سرعت بیشتری به فضای گفتمانی انقلاب می‌دهد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه خون هر شهید فضای گفتمان و حرکت انقلاب اسلامی را سرعت بیشتری می‌دهد، گفت: خدا را شکر ملت ایران بیدارند و خانواده‌های شهدا محکم‌تر از قبل در صحنه هستند و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا مسیر خود را با قوت بیشتری دنبال می‌کند.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی امروز -جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه- در جریان سفر به شیراز و حضور در جوار قبور شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار کرد: شهدای شاهچراغ (ع) شهدای مظلومی بودند که به دست دشمنان خدا، دشمنان مردم و دشمنان وحدت اسلامی مورد حمله قرار گرفتند و در این مکان مقدس به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه شهادت این شهدا نقطه عطفی در اتفاقات اخیری بود که برای جمهوری اسلامی رخ داد، افزود: بدون شک فرزندان انقلاب اسلامی با مظلومیت مضاعفی که دارند، پیشرو در مبارزه با تروریسم و گروه‌های تکفیری بوده و هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: گروه‌های متحد تروریستی و آمریکایی و عوامل آنها باز هم در تلاش هستند که از طریق این گروه‌های تروریستی در کشور ما ناامنی ایجاد کنند که نمونه این اقدامات ناخوشایند را در حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) و شهادت عده‌ای از زائران و مجاوران حرم حضرت احمدبن موسی (ع) دیدیم.

وی با بیان اینکه خون هر شهید فضای گفتمانی و حرکت انقلاب اسلامی را سرعت بیشتری می‌دهد، خاطرنشان کرد: خدا را شکر ملت ایران بیدارند و خانواده‌های شهدا محکم‌تر از قبل در صحنه هستند و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا مسیر خود را با قوت بیشتری دنبال می‌کند.

گفتنی است، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان سفر به شیراز در نخستین برنامه کاری در محل پروژه تالار مرکزی شیراز حضور یافت و در جریان مسائل و مشکلات پیش روی این پروژه قرار گرفت. وی همچنین حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) را زیارت کرد و سپس با حضور در جوار قبور شهدای حادثه تروریستی آبان ماه ۱۴۰۱ این حرم مطهر حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ این شهدای گرانقدر ادای احترام کرد.

اسماعیلی همچنین در نشست فعالان حوزه فرهنگ و هنر استان فارس و آئین بزرگداشت سعدی شیرازی که در جوار آرامگاه این شاعر پرآوازه برگزار می‌شود، سخنرانی خواهد کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 657593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.