هدف جمهوری اسلامی این است که مردم در امنیت و آسایش زندگی کنند

امام جمعه زرین شهر گفت: مسئولان هرچه تلاش کرده تا توفیق بیشتر ارائه خدمات به مردم را پیدا کنند کشور آبادتر می‌شود، از رو همه مدیران و مسئولان باید برای خدمت به مردم بیشتر تلاش کنند چراکه بنای جمهوری اسلامی بر این است که مردم زندگی خوبی داشته باشند و در امنیت و آسایش زندگی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره ابزارهای دشمنان برای ایجاد گسل بین نسلی برای تحت تأثیر قرار دادن هویت ایرانی اسلامی، اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی همواره به دنبال ایجاد فاصله و گسل‌های مختلف در جامعه بوده‌اند، تا به واسطه آن نسل جدید اتصال تجربی، تاریخی و فرهنگی خود و در نهایت هویتش را گم کند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد دودستگی در کشور هستند، افزود: امروز یکی از اهداف اصلی دشمنان برای دستیابی به برنامه‌های شوم خود ایجاد تفرقه و دو دستگی در جامعه است و بر همین اساس آنان تمامی برنامه‌های خود را در این بخش متمرکز کرده‌اند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: متأسفانه در برخی مواقع به دلیل عدم بصیرت برخی افراد در میدان دشمن بازی کرده و به ایجاد گسل و دودستگی دامن می‌زنند و امروز دشمن در مباحث و موضوعاتی چون حجاب و بی حجابی، عفت و بی عفتی، مؤمن و غیر مؤمن، قومیت‌های مختلف و… ورود پیدا کرده تا با ایجاد اختلاف توطئه‌های خود را اجرایی کند از این رو افزایش بصیرت و حفط اتحاد و همدلی یک الزام به‌شمار می‌آید تا دشمنان در رسیدن به اهدف خود ناکام بمانند.

وی خدمت به مردم بالاترین وظیفه مسئولان دانست و ادامه داد: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف و کجا که نیاز به حضور آنان برای حفظ نظام و انقلاب بود جانانه به میدان آمده‌اند و در این مسیر جان خود را فدا کردند تا ایران اسلامی سربلند و قوی بماند.

باقریان اضافه کرد: به واسطه آگاهی، فهم سیاسی و بصیرت ملت ایران و همراهی آنها با مسئولان و نظام در طول هشت سال دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک این سرزمین از دست نرفت و با همین فهم سیاسی ملت ایران، نظام و انقلاب روز به روز مستحکم‌تر می‌شود بر همین اساس مردم ایران شایسته توجه و خدمت بی منت هستند.

وی با بیان اینکه برخی رفتارها و تصمیم‌های نادرست، مردم را سر در گم کرده است، گفت: مسئولان هرچه تلاش کرده تا توفیق بیشتر ارائه خدمات به مردم را پیدا کنند کشور آبادتر می‌شود، از رو همه مدیران و مسئولان باید برای خدمت به مردم بیشتر تلاش کنند چراکه بنای جمهوری اسلامی بر این است که مردم زندگی خوبی داشته باشند و در آسایش زندگی کنند.

امام جمعه زرین شهر با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی با ارائه الگوهای غلط در صدد از بین بردن ارزش‌ها در کشور هستند، عنوان کرد: متأسفانه برخی افراد علیرغم درک توطئه‌ها و جنایت‌های انجام شده توسط مستکبران جهان هنوز به دنبال الگو گرفتن از غرب هستند و به نوعی قبله حرکت آنها غرب است و این درحالیست که بسیاری از کشورها فرهنگ «ایران قوی» را به عنوان الگو و مدل برای ارائه به مردم خود انتخاب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه بدون شک، قدرت و قوت ملت ایران به مذاق دشمن خوش نمی‌آید، گفت: دشمنان تمایل ندارند ایران اسلامی در دنیا به عنوان یک کشور پرافتخار و قدرتمند معرفی شود و بر همین اساس برای تحریف و زیر سوال بردن دستاوردها، فرهنگ غنی ایرانی اسلامی و در نهایت چهره ایران قوی وارد میدان شده‌اند.

باقریان افزود: قطعاً در کشور نقاط ضعفی وجود دارد ولی جریان تحریف تلاش می‌کند با برجسته‌سازی آن‌ها نقاط قوت را زیر سوال ببرد و از سوی دیگر در تلاش هستند فرهنگ منحط غرب، برای تهی کردن نسل جدید از فضائل انسانی جایگزین فرهنگ غنی ایرانی اسلامی شود.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه عده‌ای در درون کشور با دشمنان هم‌صدا شده و تنها به دنبال تخریب چهره جامعه با عناوین مختلف هستند و هر روز به بهانه‌های متعدد دست به تخریب یکی از چهره‌ها، دستاوردها و نقاط قوت کشور می‌زنند و وظیفه ما است که دستاوردهای نظام را برای مردم به صورت دقیق و شفاف تبیین کنیم.

کد خبر 657575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.