تجلیل استاندار کرمانشاه از معلم پیشکسوت و خیر مدرسه‌ساز

استاندار کرمانشاه با حضور در منزل حاج غلامحسین افتخاری از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و رئیس مجمع خیران استان از یک عمر خدمت و تلاش‌های خیرخواهانه او تجلیل کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمانشاه، محمدطیب صحرایی با تقدیر از خدمات غلامحسین افتخاری در عرصه علم آموزی، ساخت مدرسه و حمایت از دانش آموزان کم بضاعت اظهار کرد: معلمان به عنوان یک مجموعه بزرگ و تلاشگر عهده‌دار امر بسیار مهم تعلیم و تربیت نسل آینده‌ساز کرمانشاه هستند.

وی افزود: طی این سال‌ها بسیاری از انسان‌های شریف و سخاوتمند در قالب مجمع خیران مدرسه‌ساز استان کرمانشاه برای فراهم کردن زیرساخت‌های حوزه تعلیم و تربیت، تلاش و کوشش خداپسندانه داشته‌اند.

غلامحسین افتخاری، رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان کرمانشاه نیز صبر و بردباری را یکی از صفات برجسته معلمان دانست و خاطرنشان کرد: با کمک دیگر خیران استان تلاش کرده‌ایم تا جای ممکن بهترین امکانات را برای تعلیم و تربیت دانش آموزان کرمانشاهی فراهم کنیم.

وی ادامه داد: طی این سال‌ها اقدامات بسیار گسترده و بزرگی توسط خیران در عرصه ساخت فضاهای آموزشی انجام شده است و مجمع خیران مدرسه‌ساز کرمانشاه بسیاری سال‌ها در جایگاه برتر کشوری قرار گرفته‌اند.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز استان کرمانشاه با تشکر از توجه ویژه استاندار کرمانشاه به عرصه تعلیم و تربیت، خدمات معلمان و خیران مدرسه‌ساز، گفت: این نوع نگاه و رفتار مایه دلگرمی و قابل تقدیر است.

کد خبر 657510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.