مسابقات مولای عرشیان و بانوی قدسیان فرصتی برای ورزش‌آموزان جوان

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: برگزاری ۲۲ دوره از مسابقات مولای عرشیان نشانه‌ای از توانایی شهرداری و فرصتی برای ورزشکاران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن افتخاری درباره مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اظهار کرد: مسابقات مولای عرشیان و بانوی قدسیان به علت نام‌گذاری زیبا، مصادف‌شدن آن با ایام ماه مبارک رمضان، دارا بودن سطح خوب و برگزاری در ۲۲ دوره، رشته‌های بسیاری را به سوی خود کشاند. نکته مثبت دیگری که در این مسابقات وجود دارد حضور رده سنی پایه در دو بخش زنان و مردان است، از این‌رو مربیان قادر به استعدادیابی در رشته‌های مربوط می‌شوند. این مسابقات موجب کشش بازیکنان به سمت ورزش خواهد شد.

وی افزود: ابتکار در اهدای جوایز و برگزاری مراسم اختتامیه بسیار عالی بود و این کار باعث انگیزه در بازیکنان می‌شود. سال‌های قبل مسابقات رشته‌های توپی در مکان‌ها و پارک‌های سرباز برگزار می‌شد اما امسال به علت سرد بودن هوا و تداخل با عید نوروز این مسابقات در ورزشگاه‌های شهرداری برگزار شد.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: البته برگزاری مسابقات در پارک‌ها، افراد بیشتری را به سمت رشته‌های ورزشی می‌کشاند و موجب فراگیرتر شدن رشته‌های ورزشی می‌شود. ایده‌ای که از طرف من به بخش فرهنگی-ورزشی شهرداری ارائه شد در خصوص برگزاری مسابقات ساحلی رشته‌های توپی در اصفهان بود، زیرا اصفهان با دارا بودن زمین‌های شنی و ماسه‌ای در پارک‌های خود، توانایی برگزاری مسابقات ساحلی را دارد.

کد خبر 657384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.