آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان از ۹ اردیبهشت‌

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از روز شنبه، نهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

مهدی منتجب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره آغاز ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اظهار کرد: امکان ثبت سفارش کتب درسی برای دانش‌آموزان میان‌پایه یعنی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم و یازدهم و دوازدهم از از روز شنبه، نهم اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد و تا بیست‌وششم خردادماه ادامه دارد.

وی افزود: ثبت‌نام سایر پایه‌ها یعنی پایه‌های ورودی اول دبستان، هفتم و دهم از پنجم تیرماه آغاز خواهد شد و تا هجدهم شهریورماه ادامه خواهد داشت. انتظار می‌رود مدیران مدارس استان در اسرع وقت نسبت به ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه به‌صورت گروهی اقدام کنند.

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: ثبت سفارش و توزیع تمام کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره پیشخوان خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه ثبت سفارش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir و www.irtextbook.com انجام می‌شود.

وی با اشاره به وارد شدن ۹ تُن کتاب به انبار کتب استان اصفهان گفت: کتاب‌ها از شانزدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری به مناطق و نواحی استان اصفهان تحویل داده خواهد شد و مطابق با برنامه‌ریزی صورت گرفته از این تاریخ روزانه چهار منطقه و ناحیه کتب خود را دریافت خواهند کرد.

منتخب خاطرنشان کرد: ثبت‌نام در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش (سیدا) لازمه ثبت‌نام در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی است.

کد خبر 657366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.