توسعه شهرها با تعریف و تمجید از مدیران ممکن نیست

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: هر سازمانی اگر بخواهد فقط آمار بدهد و همه به جای کمک به مدیران برای بهتر شدن عملکرد، فقط تعریف و تمجید کنند قطعا تحولی در شهرها و روستاها اتفاق نمی‌افتد پس باید رودروایسی را کنار بگذاریم. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود بهارلویی امروز _پنجشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به لزوم شفاف‌سازی اقدامات صورت گرفته دستگاه‌های اجرایی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: مطالبات مردمی که از سوی شوراها اعلام می‌شود، در اولویت قرار داده شود.

وی افزود: هر سازمانی اگر بخواهد فقط آمار بدهد و همه به جای کمک به مدیران برای بهتر شدن عملکرد، فقط تعریف و تمجید کنند، تحولی در شهرها و روستاها اتفاق نمی‌افتد، پس باید تعارف را کنار بگذاریم.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: مدرسه دخترانه شهر یان‌چشمه را به خاطر یک دانش‌آموز تعطیل کردند و مدرسه پسرانه این شهر نیز تعطیل شده است، نصف دانش‌آموزان ترک تحصیل کردند، لذا از نیروی انقلابی دولت جدید انتظار داریم راه چاره‌ای پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در شهرستان بن مدارس خاص از جمله مدرسه نمونه، تیزهوشان و شاهد وجود ندارد و دانش‌آموزان این شهرستان برای تحصیل در مدارس خاص مجبور هستند به شهرستان‌های دیگر بروند که معمولاً خانواده‌ها با رفت و آمدهای دانش‌آموزان بین شهرستانی به دلیل خطرات احتمالی موافقت نمی‌کنند و این باعث محرومیت از تحصیل فرزندان با استعداد این شهرستان در مدارس خاص شده است.

بهارلویی با بیان اینکه ورزش در توسعه روند تحصیلی دانش آموزان مفید است، عنوان کرد: تقویت انگیزه کوشش برای یادگیری، کاهش دغدغه، اضطراب و استرس و بالا بردن عزت نفس و آسایش فکری از جمله مزایای ورزش برای دانش‌آموزان خواهد بود بر همین اساس تقاضا می‌شود به موضوع ورزش دانش‌آموزان و توسعه فضاهای ورزشی آن‌ها توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه اختصاص بودجه برای بهسازی مدارس تخریبی شهرستان بن ضروری است، گفت: لازم است در خصوص طرح ساماندهی معلمان برای جلوگیری از مهاجرت دانش‌آموزان تجدیدنظر شود، همچنین استقرار یک مدرسه نمونه‌دولتی در شهرستان بن ضروری است و اصلاح کتاب پایه ششم در خصوص افزودن زادگاه شهید دریاقلی سورانی از طریق مسئولان ذی‌ربط درخواست می‌شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: اعتبار لازم برای تکمیل ساختمان فرمانداری، فرهنگسرا، طرح احداث سالن بحران، زمین چمن و پیست دوومیدانی شهرستان بن و بازآفرینی بافت‌های فرسوده این شهرستان باید اختصاص یابد؛ اتصال چهار روستای آزادگان، پَهنا، تومانک و لارک نیز به اینترنت پرسرعت و افزایش سهمیه شهرستان بن از تسهیلات مسکن روستایی باید در دستور کار باشد.

وی تاکید کرد: چند هکتار زمین واگذار شده در شهر یان‌چشمه از سوی منابع طبیعی و آبخیزداری این استان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آن برای طرح نهضت ملی مسکن سریع‌تر باید تحویل شود تا مشکل مسکن مردم این شهر نیز رفع شود.

کد خبر 657357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.