سردخانه بهشت رضا(ع) راه‌اندازی می‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: سردخانه بهشت رضا(ع) توسط شورا و شهرداری این شهر راه‌اندازی می‌شود.

حجت کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات انجام شده در بهشت رضا (ع) از راه‌اندازی سردخانه این مکان توسط شورا و شهرداری خبر داد و اظهار کرد: در بازدید از پروژه سردخانه بهشت رضا (ع) روند تسریع در اجرای فعالیت‌های آن بررسی شد.

وی افزود: با توجه به کمبود امکانات و تجهیزات در پزشکی قانونی و بیمارستان‌های سیرجان در خصوص نگهداری اموات، شهرداری این شهر با پیگیری شورای اسلامی شهر در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، روند نصب و راه‌اندازی سردخانه در بهشت رضا (ع) را در دستور کار قرار داد و پس از تکمیل سردخانه، مورد استفاده خانواده‌های متوفی قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سیرجان ادامه داد: با توجه به مشکلات عدیده شهروندان و ظرفیت محدود نگهداری اموات در بیمارستان‌ها و پزشکی قانونی شهر سیرجان شورا و شهرداری بر آن شدند تا نسبت به راه‌اندازی سردخانه در بهشت رضا (ع) اقدام کنند.

کاظمی با بیان اینکه ساخت ۲۲۰۰ قطعه قبر با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است، تصریح کرد: چگونگی فعالیت شرکت‌های پیمانکاری خدمات نیروی انسانی و حمل اموات، سالن برگزاری مراسم، جایگاه محل برگزاری نماز میّت و تأمین پارکینگ شهروندان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: روند آسفالت کوچه‌ها و معابر عمومی واقع در کوی مکی‌آباد شهر سیرجان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

کد خبر 657324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.