با حذف نام بلینگهام،‌ لیورپول کدام ستاره را به خدمت خواهد گرفت؟

امیدهای قرمزها برای جذب هدف اصلی خود در نقل و انتقالات تابستان، به پایان رسیده است، بنابراین آن‌ها چه کسی را می‌توانند برای رفع بزرگترین مشکل خود در آستانه فصل ۲۴-۲۰۲۳ هدف قرار دهند؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته‌ها پیش بود که رسانه‌ها خبر از این دادند که لیورپول از صف خریداران احتمالی جود بلینگهام خارج شده است، خبری که طرفداران قرمزها هرگز نمی‌خواستند آن را بشوند. ایده خرید جود بلینگهام در تابستان امسال باعث خوشحالی هواداران آن‌فیلد شده بود.

این آرزو اکنون از بین رفته است. برای اولین بار، رسانه GOAL تأیید کرد که لیورپول از جذب بلینگهام منصرف شده است و با وجود افت ستاره‌های خط هافبک، نمی‌تواند ستاره بوروسیا دورتموند را جذب کند.

یورگن کلوپ به صورت علنی از نیاز به "یک تابستان بزرگ" صحبت کرده است و با توجه به اینکه قرارداد بازیکنانی همچون نبی کیتا، جیمز میلنر و الکس اوکسلید چمبرلین در پایان فصل تمام می‌شود، می‌توان حدس زد که برنامه‌ریزی‌ها برای خریدهای بزرگ در حال حاضر انجام شده است. این درحالی است که تیم کلوپ ممکن است حتی سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را هم به‌دست نیاورد.

جذب بلینگهام البته که برای لیورپول، یک رؤیا بود، اما همانطور که کلوپ اشاره کرد، بازیکنان با استعداد زیادی برای باشگاهی مانند لیورپول در دسترس هستند و به گفته منابع آشنا با وضعیت آن‌فیلد، لیست بلندبالایی از اهداف تابستانی روی میز این مربی آلمانی است.

با در نظر گرفتن این موضوع، رسانه GOAL نگاهی به برخی از بازیکنان می‌اندازد که می‌توانند به آن‌فیلد نقل مکان کنند.

با حذف نام بلینگهام،‌ لیورپول کدام ستاره را به خدمت خواهد گرفت؟

مویزس کایسدو

هافبک برایتون بازیکنی است که شانس بازی در یک باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان اروپا را دارد و در پایان پنجره ژانویه به صورتی خاص توسط آرسنال، صدرنشین فعلی لیگ برتر همچنین چلسی که هزینه‌های زیادی می‌کند، زیر نظر گرفته شد.

با این حال، برایتون، علی‌رغم اینکه مرد اکوادوری علنی از تمایل خود برای ترک این باشگاه خبر داده، محکم پای خواسته خود ایستاده است. کایسدو از آن زمان، قرارداد جدیدی را در ورزشگاه آمکس امضا کرده است، اگرچه بسیاری گمان می‌کنند که این قرارداد بیشتر در مورد حفظ ارزش او است.

منابع لیورپول پیش‌تر علاقه باشگاه به این بازیکن ۲۱ ساله را کم‌اهمیت جلوه داده بودند، اما با توجه به سن و مهارت کایسدو، او کاملاً مناسب ترکیب قرمزها است، حتی اگر قیمت او بیش از ۸۰ میلیون پوند (۹۸ میلیون دلار) باشد.

با حذف نام بلینگهام،‌ لیورپول کدام ستاره را به خدمت خواهد گرفت؟

الکسیس مک آلیستر

مک آلیستر، بدون شک، پس از ایفای نقش کلیدی در قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، یکی از مهره‌های مدنظر باشگاه‌های بزرگ است و مانند کایسدو قبلاً نامش با انتقال به یک باشگاه بزرگ‌تر و باسابقه‌تر مرتبط شده است.

پدر این بازیکن ۲۴ ساله، طی بازی لیورپول با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، داخل ورزشگاه آن‌فیلد حضور داشت و مطمئناً بدش نمی‌آید که پسرش، زیر نظر مربی‌ای مثل یورگن کلوپ کار کند.

توجه داشته باشید، با توجه به باخت پنج بر دو قرمزها مقابل رئال در آن شب، مک آلیستر شاید برای انتقال به مرسی ساید مردد باشد.

با حذف نام بلینگهام،‌ لیورپول کدام ستاره را به خدمت خواهد گرفت؟

میسون مانت

بسیار محتمل است که میسون مانت، این ملی‌پوش انگلیسی تابستان امسال چلسی را ترک کند، درحالی که مانت سال آخر قراردادش با چلسی را پشت سر می‌گذارد و مذاکرات بر سر تمدید قرارداد، با مشکلاتی روبه‌رو شده است.

لیورپول، منچستریونایتد و نیوکاسل مشتاق جذب او هستند و این بازیکن ۲۴ ساله پیش از این، یک ایجنت جدید به نام نیل فیوینگز را برای هموار کردن مسیر انتقال تابستانی‌اش منصوب کرده است.

باید گفت که مانت دوران خوبی را در این فصل سپری نکرده است، اما لیورپول یکی از باشگاه‌هایی است که سالیان متمادی او را زیر نظر داشته است. سبک بازی هوشمندانه میسون، می‌تواند برای بازسازی خط میانی تیم کلوپ بسیار مفید باشد.

با حذف نام بلینگهام،‌ لیورپول کدام ستاره را به خدمت خواهد گرفت؟

متئوس نونس

علی‌رغم حضور نصف و نیمه در اولین فصل حضورش در ولوز، نونس بازیکنی است که بسیار مورد تحسین مدیران و مربیان لیورپول است.

در واقع، داستان‌های اوایل سال جاری حاکی از آن بود که توافقی بین قرمزها برای ارسال پیشنهاد به این بازیکن ۲۴ ساله در تابستان امسال وجود داشته است.

نونس که تا کنون در ورزشگاه مولینوکس عملکرد خوبی داشته است، هنوز چیزهای زیادی برای اثبات در انگلیس دارد، اما او همه‌کاره و ماهر است و هزینه‌ای حدود ۵۰ میلیون پوند (۶۱ میلیون دلار) برای تیم‌های خواهانش، در بر خواهد داشت.

با حذف نام بلینگهام،‌ لیورپول کدام ستاره را به خدمت خواهد گرفت؟

دکلان رایس

نام دکلان رایس، مانند بلینگهام، مدت‌ها است که برای انتقال به یک باشگاه بزرگ لیگ برتری مطرح شده است، اگرچه درخشش تیم وستهم در این فصل، حداقل تا حدودی نگاه‌ها را بیشتر به سمت این بازیکن ۲۴ ساله خیره کرده است.

طبق گزارش‌ها، آرسنال بیشترین علاقه را برای جذب رایس در تابستان امسال دارد، درحالی که منچستریونایتد برای مدتی طولانی او را زیر نظر داشته است. لیورپول نیز این بازیکن را دوست دارد، هرچند اینکه آیا آنها چیزی در حدود ۱۰۰ میلیون پوند (۱۲۲ میلیون دلار) برای یک هافبک دفاعی خرج خواهند کرد یا خیر، موضوعی کاملاً مورد بحث است.

با حذف نام بلینگهام،‌ لیورپول کدام ستاره را به خدمت خواهد گرفت؟

نیکولو بارلا

او بازیکنی است که به شدت مورد تحسین یورگن کلوپ و پپ لیندرز است اگر می‌خواهید نظر مربیان قرمزها را درباره ستاره اینتر بدانید، فقط کافی است کتاب لیندرز با عنوان "شدت" را بخوانید، او فوتبالیستی است که می‌تواند با توجه به مشکلات مالی اینتر، با مبلغی هنگفت در تابستان، به تیمی بزرگ‌تر منتقل شود.

بازیکن ملی‌پوش ایتالیایی در ۲۶ سالگی مانند یک فرد باتجربه بازی می‌کند. قیمت حدود ۶۰ میلیون پوندی (۷۳ میلیون دلار) برای تیم‌های خواهان او، خیلی زیاد نیست، حتی اگر لیورپول از صعود به لیگ قهرمانان اروپا باز بماند، این تیم شانس بالایی برای جذب بارلا دارد.

با حذف نام بلینگهام،‌ لیورپول کدام ستاره را به خدمت خواهد گرفت؟

ژوائو پالهینیا

پالهینیا، یکی از ستاره‌های فصل عالی فولام در لیگ برتر، بازیکنی است که توسط مدیر بخش نقل و انتقالاتی لیورپول زیر نظر گرفته شده است و بازیکنی است که در تابستان گذشته تنها با ۲۰ میلیون پوند (۲۴ میلیون دلار) از اسپورتینگ، به فولام پیوست‌.

در ۲۷ سالگی، ژوائو نمایش‌های خوبی از خود ارائه می‌دهد، اگرچه او بیشتر یک هافبک تدافعی است تا اینکه یک بازیکن شماره ۸ باشد. لیورپول تمایل دارد به جای جذب ستاره‌های گران‌قیمت، بازیکنان جوان‌تر را برای پست‌های کلیدی مورد هدف قرار دهد.

با حذف نام بلینگهام،‌ لیورپول کدام ستاره را به خدمت خواهد گرفت؟

تون کوپمینرز

او بازیکنی است که لیورپول به شدت زیر نظر خود دارد و در ماه‌های اخیر با این ستاره، ارتباط برقرار کرده است که باعث خوشحالی این مرد هلندی شده است.

کوپماینرز ۲۴ ساله است و با استایل فیزیکی و تجربیاتی که در ترکیب آلکمار، آتالانتا و تیم ملی هلند به دست آورده است، می‌تواند خودش را در هر تیمی به راحتی جا بیندازد.

تطبیق‌پذیری او، از این نظر که می‌تواند که به عنوان یک هافبک هجومی بازی کند، نیز جذاب است، اما تون کوپمینرز گزینه‌ای ارزان‌قیمت نیست زیرا یک بازیکن کلیدی در ورزشگاه برگامو است.

با حذف نام بلینگهام،‌ لیورپول کدام ستاره را به خدمت خواهد گرفت؟

آدرین رابیو

بازیکن دیگری که همیشه مد نظر باشگاه‌های لیگ برتری قرار داشته و یکی از بهترین بازیکنان فرانسه در جام جهانی اخیر بوده، آدرین رابیو است. قرارداد رابیو تابستان تمام می‌شود، اگرچه یوونتوس می‌خواهد او قرارداد خود را در تورین تمدید کند.

او از تجربه بالایی برخوردار است، و برای هر باشگاهی بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد، با این حال، مطالبات و دستمزد دریافتی این هافبک، قابل توجه است، به خصوص وقتی که دریابیم هافبک بانوی پیر در تابستان ۲۸ ساله خواهد شد.

با حذف نام بلینگهام،‌ لیورپول کدام ستاره را به خدمت خواهد گرفت؟

سوفیان امربات

این بازیکن مراکشی، یکی از ستارگان برجسته جام جهانی ۲۰۲۲ بود بلافاصله پس از این مسابقات، مورد توجه سران با لیورپول قرار گرفت.

این بازیکن ۲۶ ساله که برای فیورنتینا در سری‌آ بازی می‌کند، بیشتر در پست هافبک دفاعی متخصص است، بنابراین می‌تواند در میانه میدان آن فیلد بدرخشد، اما قیمت او با توجه به نمایش‌هایش در قطر افزایش یافته است. در حال حاضر نشانه کمی وجود دارد که لیورپول او را در دستور کار خود قرار داده است تا جذبش کند.

با حذف نام بلینگهام،‌ لیورپول کدام ستاره را به خدمت خواهد گرفت؟

مانه کونه

کونه، یکی دیگر از ستاره‌های بوندس‌لیگا است که فوتبال خود در تیم بوروسیا مونشن گلادباخ، دنبال می‌کند و ظاهراً مورد توجه نیوکاسل هم قرار دارد.

در ۲۱ سالگی، به نظر می‌رسد که این مرد فرانسوی آینده بزرگی در پیش داشته باشد. مهارت بالای مانه کونه، می‌تواند باعث شود تا این بازیکن به یک باشگاه بزرگی مانند لیورپول بپیوندد. با توجه به گزارش‌های اخیر در آلمان مبنی بر اینکه کونه می‌تواند با قیمتی کمتر از ۳۰ میلیون پوند (۳۷ میلیون دلار) در دسترس باشد، باید دید سرنوشت او چه می‌شود.

با حذف نام بلینگهام،‌ لیورپول کدام ستاره را به خدمت خواهد گرفت؟

لوکا سوچیچ

ستاره‌ای که لیورپول چند سالی است آن را زیر نظر گرفته است و به نظر می‌رسد به لیست بلندبالایی از بازیکنانی بپیوندد که با آماری درخشان و موفقیت‌آمیز از ردبول سالزبورگ خارج شده‌اند.

سوچیچ تنها ۲۰ سال دارد و بازی در چندین پست، او را به یک چشم‌انداز جذاب برای هر باشگاه بزرگی تبدیل می‌کند.

او یک خالق گل و گلزن است، رابطه لیورپول با کمپانی ردبول به خوب است و باید دید سرنوشتش چه می‌شود.

با حذف نام بلینگهام،‌ لیورپول کدام ستاره را به خدمت خواهد گرفت؟

رایان گراونبرچ

ستاره‌ای که می‌تواند تابستان امسال یک سورپرایز در بازار نقل و انتقالات باشد، رایان گراونبرخ است که سال گذشته از آژاکس جدا شد و حالا کارش در بایرن مونیخ سخت شده است.

این ملی‌پوش هلندی قبل از انتقال به مونیخ، توسط لیورپول زیر نظر گرفته شده بود و در ۲۰ سالگی پتانسیل بالایی برای درخشش در هر باشگاهی دارد. باید دید که آیا بایرن آماده است تا او را به فروش برساند یا خیر.

با حذف نام بلینگهام،‌ لیورپول کدام ستاره را به خدمت خواهد گرفت؟

گاوی

وضعیت گاوی در بارسلونا به هم ریخته و مبهم است و کاتالان‌ها در حال حاضر نمی‌توانند نام این بازیکن ۱۸ ساله را به دلیل مشکلات مالی خود، به عنوان بازیکن بزرگسال در لیست ثبت کنند.

او در پایان فصل به یک بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد و تعدادی از باشگاه‌ها، از جمله لیورپول هافبک آبی‌اناری‌ها را زیر نظر دارند.

با این حال، بارسا هنوز معتقد است که راه‌حلی پیدا خواهد شد که به آنها اجازه می‌دهد قراردادی را که گاوی در سپتامبر گذشته امضا کرد، تأیید کنند و نام او را به عنوان بازیکن تیم اصلی ثبت کنند.

با حذف نام بلینگهام،‌ لیورپول کدام ستاره را به خدمت خواهد گرفت؟

کانر گالاگر

مدت‌ها است که نام گالاگر با جدایی از استمفوردبریج مرتبط بوده است. او در ماه ژانویه مورد نظر اورتون و کریستال پالاس قرار گرفته بود، درحالی که نیوکاسل مدت‌ها علاقه‌مند به جذب هافبک چلسی بود و با توجه به این که لندنی‌ها در تابستان نیمی از بازیکنان تیم اصلی خود را خواهند فروخت تا جا برای خریدهای تابستانی باز شود، این احتمال وجود دارد که این بازیکن ۲۳ ساله یکی از کسانی باشد که قربانی تصمیم مالک آمریکایی می‌شود.

مطمئناً گالاگر توانایی‌های بالایی دارد و نمایش خوبی را به صورت قرضی در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ به عنوان بازیکن کریستال پالاس انجام داد، اما تردیدهای جدی در مورد اینکه آیا او می‌تواند برای تیمی که نیاز مبرمی به یک هافبک خلاق و باهوش دارد مناسب باشد یا خیر، وجود دارد.

کد خبر 657314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.