دستگیری ۱۸۰ خرده‌فروش مواد مخدر از ابتدای سال جاری در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر از شناسایی و دستگیری ۱۸۰ خرده‌فروش مواد مخدر و کشف بیش از ۳۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با شروع سال جدید طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر جهت پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود توسط پلیس این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در چندین عملیات، ۱۸۰ خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر و ۳۳ کیلو انواع مواد مخدر از آنها کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر تصریح کرد: در این طرح ۸۸۲ معتاد متجاهر جمع‌آوری و جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت و سلامت مردم از خطوط قرمز پلیس است، به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره و خاطرنشان کرد: پلیس با خرده‌فروشان و سوداگران مرگ با قاطعیت و در چارچوب قانون برخورد می‌کند و شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با این موارد موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 657252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.