جلسه استیضاح فرصت خوبی برای رفع ابهامات عموم مردم و مجلس است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سال گذشته مجموع تورم کالاهایی که در حوزه این وزارتخانه قرار می‌گیرد، کمتر از تورم کل اقتصاد ایران بود و در مقابل رشد تولید در بخش صنعت بیشتر از کل اقتصاد ثبت شد.

به گزارش ایمنا، سیدرضا فاطمی‌امین امروز _چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه_ در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رشد تولید شرکت‌های صنعتی و معدنی که در بورس اوراق بهادار هستند، در اسفندماه ۱۴۰۱، ۱۲.۸ درصد بوده است.

وی افزود: چند ماه از سال ۱۴۰۱ میزان رشد تولید بیش از هشت درصد گزارش شد که این رقم در پنج سال گذشته بی‌نظیر است.

وزیر صمت خاطرنشان کرد: سال گذشته به لحاظ رشد تولید و مهار تورم در بخش صنعت، اتفاقات خوبی رخ داد، به طوری که مجموع تورم کالاها در حوزه وزارت صمت کمتر از تورم کل اقتصاد بود.

فاطمی‌امین تاکید کرد: در سال گذشته بیش از کل اقتصاد رشد در بخش صنعت داشتیم.

وی تصریح کرد: برای سال جاری برنامه این وزارتخانه برای مهار تورم و رشد تولید منتشر شده است و امیدواریم نخبگان نظرات خود را در این خصوص بیان کنند.

وزیر صنعت درباره استیضاح خود در مجلس گفت: استیضاح حق مجلس است و ما هم روز یکشنبه به مجلس می‌رویم و پاسخ می‌دهیم و معتقدیم فرصت خوبی برای عموم مردم و مجلس است تا ابهاماتی که وجود دارد، برطرف شود.

فاطمی‌امین درباره اینکه یکی از نمایندگان گفته است "برای منتفی شدن استیضاح قبلی، شما به برخی نمایندگان خودرو داده‌اید"، اظهار کرد: حتی اگر یک مورد بود، بگویید تا خودم آن را پیگیری کنم، چنین چیزی صحت ندارد.

منبع: فارس

کد خبر 657206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.