تغییر هندسه قدرت نتیجه مقاومت و مجاهدت ملت ایران است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تمدن غرب در حال خالی شدن از هرگونه ارزش‌ انسانی است، حتی چند سال قبل در واتیکان اعلام شد که گفتمان غالب امروز از آنِ اسلام است و گفتمان تمدن‌ساز و سعادت‌بخش برای انسان‌ها، اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا سردار غلامرضا سلیمانی امروز _چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ماه_ در آیین توزیع ۱۱۰ هزار بسته کمک‌معیشتی و تقدیم ۹۷۰ واحد مسکونی به کارگران اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی آغاز عصر جدیدی در تاریخ بشریت بود.

وی افزود: این سنت الهی است که اعصار جدیدی در تاریخ‌های جدیدی ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: ساقط کردن نظام شاهنشاهی یکی از دستاوردهای محوری انقلاب اسلامی بود. پیش از آن حکومت و دربار موروثی بود و حتی در زمان تغییر سلسله‌ها، باز هم حکومت بعدی پسر را جایگزین پدر می‌کرد.

وی اظهار کرد: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب برای اولین بار در فروردین‌ماه ۵۸ پای صندوق رأی رفتند و خودشان مسئولانشان را انتخاب کردند.

سردار سلیمانی گفت: بر خلاف دیگر دوره‌های پادشاهی آخرین سلسله یعنی پهلوی، با سیاست‌های مزدورانه انگلیس و غرب روی کار آمد.

وی با اشاره به تداوم درگیری‌ها در سودان تصریح کرد: ظاهر صحنه درگیری بین داخلی‌ها است اما د پشت صحنه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هستند تا سودان را چند تکه کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رضاخان فرمانده سفاک و قلدری بود و هنوز بمب‌های آلمان نازی در روستاهای بویراحمد که رضاخان دستور بمباران آن‌ها را داد وجود دارد. او همه درآمدهای نفتی را صرف تجهیز ارتش کرد و ۱۲۵ هزار نفر را به‌کار گرفت.

وی ادامه داد: وقتی جنگ جهانی دوم اتفاق افتاد، رضاخان که آن‌گونه در برابر مردم خود سفاک و جنایتکار بود، در برابر قوای متفقین و قوای خارجی تسلیم شد.

سردار سلیمانی افزود: حتی رضاخان زمانی که از کشور رفت از محمدعلی فروغی خواست باز هم شاه را از خاندان او انتخاب کند. این همه ننگ، خفت و کرنش در برابر نظام سلطه در تاریخ بی‌سابقه است.

وی اظهار کرد: انحطاط در دوره پهلوی اول و دوم به اوج خود رسید. رضاخان از خبیث‌ترین شاهان ایران است که ملت خود را در برابر اجنبی‌ها تنها گذاشت اما ناگهان پرچم اسلام بلند شد و ۹۸ درصد به آن رأی دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اینکه می‌بینید سران کشورها در برابر محمدرضاشاه کرنش می‌کنند به خاطر خواست انگلیسی‌ها است تا مهره‌های فرعی منطقه در برابر مهره اصلی کرنش کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز هندسه قدرت تغییر کرده است، ادامه داد: ایران مهمترین سرزمین راهبردی در غرب آسیا بود و از سیطره نظام سلطه خارج شد.

به گفته سردار سلیمانی، تأثیر انقلاب اسلامی در دیگر کشورها از جمله در افغانستان و کشورهای حوزه قفقاز و جنوب شوروی بلافاصله پس از انقلاب رخ داد امام آن زمان نامه نوشتند که مارکسیسم به‌زودی به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند قدرت در حال انتقال از غرب به شرق عالم است. امروز غرب تأثیر گذشته خود را از دست داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به پرهزینه و کم‌تحرک بودن ارتش آمریکا افزود: آنها چند میلیارد دلار تجهیزات در عراق و افغانستان جا گذاشته‌اند و ضرر کلانی متحمل شدند که خودشان هم اعتراف کردند.

وی اظهار کرد: تغییر هندسه قدرت به این راحتی نبوده و با مقاومت و مجاهدت حاصل شده است. همچنین امروز مفهوم قدرت هم تغییر کرده است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: فرهنگ شهادت خالق این مقاومت‌ها و دستاوردهای بزرگ بوده است و می‌بینید که حتی بمب اتم هم در مواجهه با گفتمان انقلاب کارایی ندارد و انقلاب در حال فتح قله‌های بزرگ و نهایی است.

وی با اشاره به اینکه امروز گفتمان غرب افزود: پایان تمدن غرب فرارسیده است، چرا که تمام تجلیات آن متمرکز بر نحله‌های شیطان‌پرستی، همجنس‌گرایی و امثال آن است و تلاش می‌کند این‌ها را به دیگران نیز انتقال دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: تمدن غرب در حال خالی شدن از هر گونه ارزش‌های انسانی است، حتی چند سال قبل در واتیکان گفتند گفتمان غالب امروز از آنِ اسلام است و گفتمان تمدن‌ساز و سعادت‌بخش برای انسان‌ها اسلام است.

وی گفت: نظام سلطه با قدرت رسانه آخرین تلاش‌های بی‌نتیجه خود را به‌کار بسته است، در حالی که امروز روز قدس جهانی‌تر از هر سال برگزار شد. باید این روند رو به جلو را نگریست و دانست دلیل رودررویی آنها با ایران گفتمان و عصر جدیدی است که انقلاب اسلامی ایجاد کرد.

کد خبر 657169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.