رقابت بیش از ۱۵ هزار داوطلب تحصیل در دبیرستان‌های نمونه دولتی اصفهان

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بیش از ۱۵ هزار داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند که برای پذیرش در ۳۱ واحد آموزشی نمونه دولتی متوسطه نظری در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، سید احمدرضا بنی‌لوحی، از پایان یافتن زمان ثبت‌نام آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های نمونه دولتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد و اظهار کرد: فرایند ثبت‌نام دانش‌آموزان علاقه‌مند به ادامه تحصیل در دبیرستان‌های نمونه دولتی که از پانزدهم فروردین‌ماه در سامانه my.medu.ir آغاز شده بود و سی‌ام فروردین پایان یافت.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: برای پذیرش در ۳۱ واحد آموزشی نمونه دولتی متوسطه نظری در نواحی و مناطق مختلف استان اصفهان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به برگزاری آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های نمونه دولتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به صورت هماهنگ در سطح کشور، تصریح کرد: آزمون رأس ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هشتم تیرماه ۱۴۰۲ در تمام حوزه‌های امتحانی آغاز خواهد شد.

وی درباره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، خاطرنشان کرد: داوطلبان باید سه روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه خود را از سامانه ثبت‌نام دریافت کنند و در روز آزمون آن را همراه داشته باشند، نتایج این آزمون حداکثر تا هفته اول مردادماه از طریق سایت ثبت‌نام اعلام خواهد شد.

کد خبر 657132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.