فعالیت بیش از ۶۵۰۰ مربی در سازمان دانش‌آموزی اصفهان

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: بیش از ۲۴۰ یاور مربی پیشتاز از نواحی شش‌گانه استان اصفهان در کارگاه آموزشی-توجیهی مهارت‌های تشکیلاتی شرکت می‌کنند که از این میان، ۴۵ نفر به عنوان گروه ویژه سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

اکبر رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برگزاری کارگاه آموزشی- توجیهی مهارت‌های تشکیلاتی برای یاور مربیان پیشتاز خبر داد و اظهار کرد: در این کارگاه آموزش‌هایی در زمینه فعالیت‌های تشکیلاتی، مهارتی و معرفتی به دانش‌آموزان ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۲۴۰ یاور مربی پیشتاز از نواحی شش‌گانه استان اصفهان در کارگاه آموزشی-توجیهی مهارت‌های تشکیلاتی آموزشی و توجیهی شرکت می‌کنند، افزود: از این میان، ۴۵ نفر به عنوان گروه ویژه سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان رسالت سازمان دانش‌آموزی را تربیت دانش‌آموزان با رویکرد تشکیلاتی دانست و گفت: تلاش می‌کنیم تا با برگزاری این‌گونه کارگاه‌ها، این رسالت تحقق یابد و تربیت مدنظر سازمان اتفاق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان دارای ۱۸۶ هزار عضو دانش‌آموز و بیش از ۶۵۰۰ مربی است که در سامانه نورینو معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی ثبت‌نام کرده‌اند.

کد خبر 657127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.