سرویس‌دهی برخط شهرداری بروجرد به شهروندان

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بروجرد از راه‌اندازی سامانه شفافیت به عنوان سومین سامانه کشوری در شهرداری خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سامانه تمام اطلاعات، پرداخت‌ها، دریافت‌ها، درآمدها، هزینه‌ها، حقوق کارکنان، مناقصه‌ها و مزایده‌ها به راحتی در دسترس همشهریان قرار می‌گیرد.

احسان مذهب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شهرداری بروجرد تمام خدمات و امکانات شهرداری را از طریق دسترسی‌های برخط به شهروندان ارائه می‌دهد و جلوگیری از ارتباطات کاغذی، راه‌اندازی سامانه شفافیت، پرداخت الکترونیک قبوض نوسازی و کسب‌وپیشه نمونه‌ای از این خدمات است.

وی افزود: با آغاز به کار شورای اسلامی شهر در دوره ششم و نگاه ویژه شهردار به مباحث فناوری اطلاعات در حوزه‌های مختلف، تلاش شد تمام خدمات و امکانات شهرداری را به سمتی ببریم تا بتوانیم از طریق دسترسی‌های برخط به شهروندان سرویس‌دهی کنیم.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: با توجه به فرسوده بودن سیستم‌های شهرداری تلاش کردیم زیرساخت‌ها و امکانات سخت‌افزاری شهرداری را به‌روزرسانی کنیم، در این راستا تجهیزات سخت‌افزاری شبکه‌ها و سرورهای شهر را ارتقا دادیم و تلاش کردیم تمام مکاتبات شهرداری در حوزه آی‌تی به صورت الکترونیکی انجام شود.

مذهب اضافه کرد: تلاش کردیم در مراحل بعدی خدمات برخط را روی وبگاه بارگذاری کنیم و در نخستین گام، پرداخت الکترونیک قبوض نوسازی و کسب‌وپیشه را روی وبگاه قرار دادیم، به نحوی که همشهریان بتوانند هر لحظه با مراجعه به وبگاه شهرداری، فیش نوسازی و قبوض خود را مشاهده و در صورت تمایل پرداخت کنند.

وی از راه‌اندازی سامانه شفافیت به عنوان سومین سامانه کشوری در شهرداری خبر داد و گفت: امیدواریم با راه‌اندازی این سامانه تمام اطلاعات، پرداخت‌ها، دریافت‌ها، درآمدها، هزینه‌ها، حقوق کارکنان، پروژه‌های عمرانی، مناقصه‌ها و مزایده‌ها به راحتی در دسترس همشهریان باشد.

کد خبر 657123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.