امیر قلعه‌نویی رسما سرمربی تیم ملی شد +عکس

امیر قلعه‌نویی که اواخر سال گذشته به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب شده بود امروز پس از نشست مسئولین فدراسیون و سازمان‌لیگ، حکم خود را از مهدی تاج رئیس فدراسیون دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی که تاریخ بیست‌وهشتم اسفندماه سال گذشته به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان انتخاب و جایگزین کارلوس کی‌روش شده بود سرانجام امروز پس از نشست مسئولین فدراسیون و سازمان‌لیگ، حکم خود را از مهدی تاج رئیس فدراسیون دریافت کرد.

امیر قلعه‌نویی رسما سرمربی تیم ملی شد +عکس

قلعه‌نویی در طول این مدت علاوه‌بر برپایی یک‌اردوی فیفادی در مرکز ملی فوتبال برای دو بازی دوستانه مقابل روسیه و کنیا که منجر به یک تساوی و یک پیروزی برای ایران شد روی نیمکت تیم ملی فوتبال کشورمان نشست اما حالا پس از گذشت ۴۵ روز می‌توانیم وی را رسماً سرمربی تیم ملی بدانیم.

ژنرال فوتبال ایران که پس از سال‌ها بالاخره به خواسته خود رسید و بار دیگر به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران منصوب شد چند ماه فرصت دارد تا پس از پشت‌سر گذاشتن اردوهای فیفادی و بازی‌های دوستانه و شرکت در تورنمنت تدارکاتی، تیم ملی را برای قهرمانی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا که شهریورماه در قطر آغاز می‌شود آماده کند.

کد خبر 657013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.