ضرورت شناسایی و معرفی زنان توانمند و نخبه فرهنگی در اصفهان

مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: یکهزار بانوی نخبه در طرح معرفی زنان فرهنگی نخبه استان با عنوان "شمیم ریحانه" شرکت کردند که در نهایت ۳۱۳ نفر به مرحله نهایی راه یافتند و پس از داوری، ۱۰۰ نفر برگزیده استانی مشخص شدند و در هفته معلم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

مرجان پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه شناسایی و معرفی زنان فرهنگی نخبه استان اصفهان رویداد فرهنگی شمیم ریحانه را طراحی و اجرا کردیم، اظهار کرد: پس از آماده‌سازی شیوه‌نامه و فرم‌های مربوطه، از کارشناسان زنان ادارات نواحی و مناطق خواستیم تا بانوان با ویژگی‌ها و معیارها مدنظر را معرفی کنند.

وی موفقیت در فرزندپروری، فعالیت‌های جهادی، کسب رتبه‌های علمی استانی و کشوری و کسب مقام در مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح استان و کشور را از جمله معیارها تعیین شده دانست و افزود: ابتکارات ویژه افراد در حوزه تعلیم و تربیت نیز بخش دیگری از معیارهای مدنظر ما را تشکیل می‌دهد.

مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به روند انتخاب برگزیدگان، گفت: ابتدا افرادی که خود را دارای این معیارها می‌دانند رزومه را به همراه مستندات به اداره آموزش و پرورش محل خدمت تحویل می‌دهد، سپس کارشناسان امور بانوان در نواحی و مناطق آن‌ها را داوری کرده و پس از داوری و بر اساس سهمیه افرادی را به استان معرفی می‌کنند.

وی شناسایی بانوان نخبه استانی و آشنایی با ابتکارات آن‌ها در حوزه تعلیم و تربیت را از اهداف این طرح دانست و خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از یک‌هزار بانوی نخبه در این طرح شرکت کردند که در نهایت ۳۱۳ نفر به مرحله نهایی راه یافتند و پس از داوری، ۱۰۰ نفر برگزیده استانی مشخص شدند و در هفته معلم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

کد خبر 657002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.