تخفیف ۵۰ درصدی شهربازی شهر عجایب صفه

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از تخفیف ۵۰ درصدی شهربازی شهر عجایب در طبقه زیرین پایانه مسافربری صفه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل توکلی اظهار کرد: همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از تاریخ سوم تا نهم اردیبهشت‌ماه، ارائه خدمات در شهربازی شهر عجایب با ۵۰ درصد تخفیف انجام می‌شود.

وی افزود: شهربازی شهر عجایب با مساحتی بالغ بر ۴۰۰۰ متر مربع به عنوان بزرگترین شهربازی سرپوشیده در اصفهان در طبقه زیرین پایانه مسافربری صفه واقع شده است و با بیش از ۳۰ دستگاه تفریحی و سرگرمی اعم از ماشین برقی، مینی قطار، کاراسل، مینی گراند، تاب بچه، کشتی صبا، آکروجت، هلی کوپتر، مری گوراند، دمنده سازه‌های بادی، گیم ها، تکان‌دهنده، رالی و قطار کودک همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۴ شب آماده پذیرایی از شهروندان و مراجعه کنندگان است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان افزود: پایانه مسافربری صفه واقع در جنوب شهر اصفهان، ابتدای جاده اصفهان _ شیراز به مساحت ۴۵ هزار مترمربع با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع و ۹۴۰۰ متر مربع فضای سبز در خرداد ماده ۱۳۷۳ افتتاح‌شده است که با وجود ۱۵ شرکت مسافربری، روزانه بیش از ۵۲۰۰ نفر از این محل به نقاط مختلف کشور و استان سفر می‌کند.

کد خبر 656961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.