متوقف‌نشدن ایستگاه مصلی، سوال برانگیز است

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جریان برگزاری نماز عید فطر، متروی تهران در ایستگاه مصلی توقف نداشت و همین موضوع موجب شد تعداد زیادی از نمازگزاران به‌موقع به نماز و حتی خطبه‌های آن نرسند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نرگس معدنی‌پور امروز _سه‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه_ در یکصدو چهل‌و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری اظهار کرد: امسال پس از گذشت سه سال شاهد برگزاری نماز عید سعید فطر به امامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بودیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات شهرداری تهران و دست‌اندرکاران برگزار کننده باشکوه نماز عید فطر افزود: در جریان برگزاری نماز عید فطر، متروی تهران در ایستگاه مصلی توقف نداشت و همین موضوع منجر شد تا تعداد زیادی از نمازگزاران به موقع به نماز و حتی به خطبه‌های آن نرسند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه توقف نداشتن مترو در ایستگاه مصلی هنگام برگزاری نماز عید فطر اطلاع‌رسانی نشده بود، تصریح کرد: توقف نداشتن مترو در ایستگاه شهید بهشتی توسط صدا و سیما اطلاع‌رسانی شده بود اما در مورد ایستگاه مصلی، تعداد زیادی از نمازگزاران به نماز نرسیدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وقفه چند ساله در برگزاری نماز عید فطر این انتظار می‌رفت که حضور حجم عظیمی از جمعیت را شاهد باشیم، لذا شهرداری تهران باید تدابیر لازم را برای خدمات‌رسانی به نمازگزاران پیش بینی می‌کرد. معدنی‌پور ادامه داد: ضمن تذکر به شهرداری تهران در مورد نداشتن تدابیر لازم و انجام نشدن به موقع اقدامات در شرکت مترو، در این مورد باید گزارشی را به شورای اسلامی این کلان‌شهر ارائه کند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در مورد حادثه ایجاد شده برای یکی از بانوان محجبه در مترو خاطرنشان کرد: متروی تهران در تمام ایستگاه‌ها برنامه‌های مناسبی را در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب به اجرا گذاشته است که جای تشکر دارد اما هفته گذشته برخورد نامناسب با یک بانوی محجبه انجام شد که در این زمینه لازم است شهرداری این کلان‌شهر گزارش بررسی‌ها و اقدامات خود را به شورای اسلامی شهر آن ارائه کند.

کد خبر 656955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.