نخست‌وزیر قزاقستان فردا به ایران سفر می‌کند

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور از سفر رسمی «علی‌خان اسماعیل‌اف» نخست‌وزیر قزاقستان به تهران در صدر یک هیئت عالی‌رتبه و دیدار و مذاکره با معاون اول رئیس‌جمهور و مقامات بلندپایه کشورمان خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد جمشیدی از سفر رسمی علی‌خان اسماعیل‌اف، نخست‌وزیر قزاقستان به تهران در صدر یک هیئت عالی‌رتبه و دیدار و مذاکره با معاون اول رئیس‌جمهور و مقامات بلندپایه کشورمان خبر داد.

وی با اشاره به برنامه‌های سفر نخست‌وزیر قزاقستان به تهران که چهارشنبه _ششم اردیبهشت‌ماه_ انجام خواهد شد، اظهار کرد: در این سفر هیئت‌های عالی‌رتبه ایران و قزاقستان به ریاست محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور کشورمان و علی‌خان اسماعیل‌اف، نخست‌وزیر قزاقستان ضمن بررسی آخرین وضعیت مناسبات مابین با هدف اجرایی کردن توافقات رؤسای جمهور دو کشور، در خصوص راهکارهای گسترش همه‌جانبه روابط دوجانبه اقتصادی، سیاسی و تجاری گفت‌وگو و رایزنی خواهند کرد.

به گفته معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور، برنامه‌ریزی و هماهنگی برای ارتقای سطح همکاری‌های تهران-آستانه در حوزه حمل‌ونقل، صادرات، خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، همکاری در حوزه انرژی و مناسبات بانکی از مهمترین محورهای مذاکرات دو هیئت در سفر نخست‌وزیر قزاقستان به تهران خواهد بود.

منبع: فارس

کد خبر 656950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.