آه و حسرت شاگردان مورایس و سکوهایی که خیلی‌ زود خالی شد + فیلم

تیم فوتبال سپاهان به‌علت از دست دادن فرصت صدرنشینی، شب سختی را در ورزشگاه نقش‌جهان پس از بازی مقابل ملوان پشت‌ سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی دوشنبه _چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲_ در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه پر از جمعیت نقش‌جهان اصفهان برابر یکدیگر به‌میدان رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

این تقابل حواشی بسیار زیادی داشت که اکثر آن کنار زمین اتفاق افتاد، به‌خصوص اواخر بازی و هنگامی‌که ملوانی‌ها قصد داشتند سه تعویض همزمان انجام دهند که با اشتباه داور چهارم تعللی در این امر به‌وجود آمد و اعتراض هر دو تیم را به‌دنبال داشت. از همین‌رو کادر فنی سپاهان و ملوان صحبت‌هایی با داور بازی انجام دادند و در این بین داوود رفعتی، ناظر بازی به داور وسط دستور داد که مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ملوان را از کنار زمین اخراج کند.

در ادامه وقت‌های تلف‌شده بازی، تلاش بازیکنان سپاهان را با خود به‌دنبال داشت که بی‌نتیجه ماند و حملات و فشارهای سنگین شاگردان مورایس با دفاع همه‌جانبه ملوانی‌ها همراه شد و تیر طلایی‌پوشان سپاهان به سنگ خورد و بازی با احتساب وقت‌های اضافه پس از گذشت ۱۱۲ دقیقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا فرصت صدرنشینی سپاهان از بین برود.

بازیکنان و طرفداران سپاهان در پایان این مصاف به‌شدت حسرت می‌خوردند و دیگر توانی برای خروج از مستطیل سبز نداشتند، از طرفی نیز تماشاگران طلایی‌پوش به‌سرعت سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان را ترک کردند.

کد خبر 656949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.