لزوم رسیدگی به حقوق معوقه کارگران فروش بلیت متروی تهران

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: معوقات و حقوق حدود ۲۰۰ کارگر بخش فروش بلیت مترو هنوز پرداخت نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سوده نجفی امروز _سه‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه یکصدوچهل‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: پیمانکار بخش فروش بلیت متروی تهران تغییر کرده و بر اساس گزارش‌هایی که در اختیار ما قرار گرفته است، معوقات و حقوق حدود ۲۰۰ کارگر بخش فروش بلیت هنوز پرداخت نشده است.

وی با بیان اینکه چهار نفر از کارگران بخش مربوطه به نمایندگی از کارگرانی که حقوق دریافت نکرده‌اند با مدیران پیمانکار جدید مترو جلسه داشتند، افزود: این چهار نفر ناگهان برکنار شدند و وقتی علت را جویا شدند، از سوی پیمانکار جدید با پاسخی تحت این مضمون که شما برای من دردسر خواهید شد، مواجه شده‌اند.

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در همین راستا از شهردار تهران درخواست می‌کنم بر تنظیم قرارداد با پیمانکاران و کارفرمایان نسبت به تسویه کامل و پرداخت معوقات و حق و حقوق کارگران تاکید داشته باشند و نسبت به بازگشت چهار نفر کارگر اخراجی نیز پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: وقتی پیمانکاری پس از تغییر، معوقات کارگران را پرداخت نمی‌کند، بیانگر کوتاهی از سوی شهرداری و شرکت مترو است، چراکه باید قرارداد محکمی با پیمانکار منعقد شود.

کد خبر 656922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.