روستاهای کوهرنگ گاز ندارد

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ گفت: نبود گاز در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان، مشکل امکانات و نداشتن زیرساخت تلفن ثابت برای استفاده از اینترنت خانگی، خاطر مردم را آزرده کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن خدادادی‌منش امروز _سه‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه_ در جلسه با مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری با اشاره به تکمیل نشدن بعضی طرح‌های هادی روستایی شهرستان کوهرنگ اظهار کرد: جاده‌های ارتباطی تعدادی از روستاهای شهرستان شش ماه آخر سال مسدود می‌شود و جاده‌های ارتباطی روستاهای فرعی همچون دهستان موگویی، حاجی‌آباد و قلعه‌سنگ که خاکی است، مشکلات بسیاری دارد.

وی با اشاره به بعضی نیازهای اولیه مردم شهرستان کوهرنگ افزود: نبود گاز در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان از قبیل دهستان موگویی، شیخ علی‌خان، نظرآباد، بنو استکی، توف سفیدانه کوه سفید و قلعه سبزی، مشکل امکانات و نداشتن زیرساخت تلفن ثابت برای استفاده از اینترنت خانگی، فرسودگی زیرساخت‌های لوله‌کشی آب شرب و هدررفت آب، خاطر مردم را آزرده کرده است.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ تصریح کرد: نبود سرانه ورزشی مناسب در بخش مرکزی این شهرستان از جمله سالن ورزشی و زمین چمن، قدمت زیاد مدارس آن که از سنگ ساخته شده است، زلزله‌خیز بودن منطقه و درخطر بودن دانش‌آموزان آن، باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به موضوع تخصیص ندادن آب به کشاورزان و مشکل آب شرب شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: مشکل تعطیلی شهرک‌های صنعتی آب معدنی و دشت زرین، مشکلات سرمایه‌گذاران این طرح‌ها با کشاورزان همچنین موضوع گردشگری و اشتغال جوانان این شهرستان نیاز به توجه ویژه دارد.

ضرورت تعامل شوراهای اسلامی با دهیاران

رسول غیبی‌حاجی‌ور، رئیس شورای اسلامی شهرستان کوهرنگ نیز در این جلسه با بیان اینکه مستهلک‌بودن دستگاه‌ها و تجهیزات مقابله با بحران در شهرستان کوهرنگ باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد، اظهار کرد: تعامل شوراهای اسلامی با دهیاران و شهرداران برای رفع مشکلات ضرورت دارد؛ شوراهای اسلامی شهرها و روستاها ضمن آشنایی با قوانین و مقررات و شرح وظایف مندرج در قانون اساسی و قانون مصوب مجلس شورای اسلامی باید با دهیاران، شهرداران و دیگر مسئولان تعامل داشته باشند و در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

وی افزود: با توجه به وسعت شهرستان کوهرنگ و پراکندگی روستاهای آن، این شهرستان نیاز جدی به چندین دستگاه آمبولانس دارد و پیگیری‌های لازم برای رسیدگی به این موضوع بسیار ضروری است.

کد خبر 656907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.