برگزاری رویداد پنجشنبه‌های فناور با موضوع «فناوری‌های نوین عمران، چالش‌ها و راهکارها»

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان گفت: رویداد پنجشنبه‌های فناور با موضوع «چالش های سازمان عمران» و به میزبانی مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، مرتضی نصوحی اظهار کرد: با توجه به طرح مصوب شورای ششم شهر اصفهان با عنوان «تقویت تولید و خدمات دانش‌بنیان در مدیریت شهری» و به‌منظور فراهم آوردن امکان مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان جهت ارائه راهکار و ایده‌های خلاقانه و استفاده از ظرفیت حداکثری آن‌ها در حل مسائل مدیریت شهری و رفع چالش‌ها، رویداد «پنجشنبه‌های فناور» برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس رویداد آتی پنجشنبه‌های فناور در حمایت از زیست بوم فناوری چهارم خردادماه امسال با موضوع «فناوری های نوین عمران، چالش‌ها و راهکارها»، توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی و مدیریت پژوهش، خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان تصریح کرد: این رویداد از ساعت ۹ صبح در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه اصفهان با طرح موضوع چالش‌های سازمان عمران شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بازیافت دپو یک میلیون تنی خاک و ماسه در مجتمع تولیدی صفه، کاهش مصرف سیمان در تولید بتن با توجه به نوع سنگدانه‌های موجود، مصالح جایگزین بیس و ساب بیس با قابلیت مصرف کمتر آب، ساخت جوان ساز قیر برای تولید آسفالت بازیافتنی حاصل از آسفالت، تولید قوام ساز برای قوام‌دهی بتن از جمله چالش‌های سازمان عمران شهرداری اصفهان است که می‌تواند در تعامل و مشارکت شرکت‌های دانش بنیان حل و فصل شود.

نصوحی اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند تا دهم اردیبهشت‌ماه با مراجعه به لینک اینترنتی http://cubesh.ir/tech۵ ثبت‌نام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۳۵۳۹۵۸۷۳ تماس حاصل کنند.

کد خبر 656887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.