اجرای ۱۰ برنامه شاخص فرهنگی هنری در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در هفته فرهنگی اصفهان در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش ایمنا، داوود بحیرایی با اشاره به آغاز هفته فرهنگی اصفهان از سوم تا نهم اردیبهشت‌ماه اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در هفته فرهنگی اصفهان ۱۰ برنامه شاخص فرهنگی و هنری در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: اجرای برنامه دِه‌گردی شامل برگزاری اردو و بازدید شهروندان از اماکن تاریخی، علمی، فرهنگی، تفریحی و اشتغال‌زا در منطقه ۱۰ از جمله برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان در این منطقه است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: ویژه برنامه «شهر من» شامل نقاشی به طول ۳۰۰ متر با مشارکت خانواده‌ها و شهروندان و با موضوع اصفهان شهر دوست داشتنی، طعم خوش اصفهان شامل کارگاه یک روزه پخت غذاهای سنتی و مخصوص اصفهان از دیگر برنامه‌های این هفته در این منطقه است.

وی «اصفهان من شهر زندگی»، محله من، نخبگان منطقه، افتتاح بازیکده لبخند، اصفهان شهری که دوستش دارم، به وقت هم عهدی و رفیق شهیدم را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۰ برشمرد و گفت: در کنار همه برنامه‌های یادشده در هفته فرهنگی اصفهان، جشن‌ها و مراسم‌های جمعی با محوریت تفریح و نشاط در پارک‌ها و بوستان‌های منطقه ۱۰ شهرداری با حضور آحاد مردم برگزار خواهد شد.

کد خبر 656867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.