۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
زلزله‌های ۲۴ ساعت گذشته در کشور

در ۲۴ ساعت گذشته، زمین‌لرزه‌هایی در مقیاس‌های مختلف استان‌های اصفهان، هرمزگان و ایلام را لرزاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، ساعت ۱۳:۳۲ روز گذشته _دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه_ زلزله ۴.۳ ریشتری حسن‌آباد در استان اصفهان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۴۵ کیلومتری حسن‌آباد در استان اصفهان و ۶۴ کیلومتری ایزدخواست در استان فارس رخ داده و در موقعیت ۳۱.۷۴ عرض شمالی و ۵۲.۷۵ طول شرقی ثبت شده است.

پس‌لرزه در حسن‌آباد

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور ساعت ۱۴:۵۴ روز گذشته _دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه_ زمین‌لرزه ۲.۹ ریشتری بار دیگر حسن‌آباد در استان اصفهان را لرزاند.

این زلزله در عمق هشت کیلومتری زمین و در ۴۲ کیلومتری حسن‌آباد در استان اصفهان و ۶۷ کیلومتری ایزدخواست در استان فارس رخ داده و در موقعیت عرض جغرافیایی ۳۱.۷۸ درجه شمالی و طول جغرافیایی ۵۲.۷۶ درجه شرقی ثبت شده است.

هرمزگان لرزید

براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور روز گذشته _دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه_ ساعت ۱۷:۴۲ زلزله ۳.۴ ریشتری بندر مقام در استان هرمزگان را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۴ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۲۷ کیلومتری بندرمقام در استان هرمزگان و ۲۹ کیلومتری جزیره هندورابی در استان هرمزگان رخ داده و در موقعیت ۲۶.۹۲ عرض شمالی و ۵۳.۷۴ طول شرقی ثبت شده است.

زلزله ۳.۳ ریشتری در ایلام
طبق اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور روز گذشته _دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه_ ساعت ۱۷:۴۶ زلزله ۳.۳ ریشتری سراب باغ در استان ایلام را لرزاند، این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین ثبت شده است.

این زلزله در ۱۷ کیلومتری سراب باغ در استان ایلام و ۱۸ کیلومتری مورموری در استان ایلام رخ داده و در موقعیت ۳۲:۷۶ عرض شمالی و ۴۷.۴۸ طول شرقی ثبت شده است.

کد خبر 656863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.